Pust!

HEEJ!

Landade precis i stolen efter en dag med mycket att göra!
Skolan har varit ganska chill. På idrotten spelade vi badmintion,något jag tycker är riktigt kul!
Sen var det lunch och sista lektionen var estetisk verksamhet. Vår uppgift är att göra en tatuering till en kändis... mitt problem är jag inte har en aning om vem eller vad jag ska rita. Mina läsare kanske kan komma med lite förslag? Snälla!

Efter skolans slut var det in på HANSA och fixa lite ärenden, sen tog jag bussen till kronprinsen för att gå till sjukgymnast. Första gången idag och jag är glad att jag hitta denna människa! Äntligen någon som kan hjälpa mig :D
Efter besöket mötte jag upp pappa och sen stack vi till tandläkaren där en snubbe skulle kolla på mina tänder.
Har konstiga.. haha. Men fick bra besked ändå :)

Nu, väntar man på maten! Super hungrig :)

Hoppas alla haft en bra tisdag!
Kram


Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E

SVAR: hihi för att jag är i en nyttig period just nu :D

2011-10-11 @ 23:41:19
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0