Min helg

Godkväll!

Helgen börjar närma sig ett slut, och snart ska jag göra mig redo för sängen. Ville bara höra av mig och låta er veta att jag lever ;)

Min valborg var underbar, lätt en av dom bästa! Firande den i Kristianstad med mina föräldrar och min barndomskompis + hennes föräldrar. Det blev picknick,kolla på ett ställe,sola,snacka,super god middag,stort bål(som brann,vilket det inte brukar göra där jag annars firar) och sen fika innan vi började vår färd hem vid tio tiden. Kom hem vid halv tolv och då var det direkt i säng.

Idag har jag sovit länge, men tröttheten har följt mig i hälarna hela dagen så har inte gjort så mycket. Har läst en del, kollat på film och satt upp en hylla tsm med min pappa.
Snart är det alltså dax för att fixa mig och sen blir det sängen. Börjar redan halv nio imorgon och har en tuff förmiddag. Vi hörs när jag kommer hem! :)

Hoppas alla ni andra har haft en bra valborg samt första maj!

Lite bilder bjuder jag på!

¨
Bålet!


Jag och julia! :D 15 års vänskap, och det blir säkert längre.


Stället vi var och tittade på! Väldigt coolt och skönt att sitta och sola på :)
(Huset som syns lite längre bort menar jag)

Nu tackar jag för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0