15/3-11


Nu är våren kommer, trots blåst har det varit en mysig dag! :D
Skolan började med föreläsning, följd av idrott och sen lunch/håla och slutade med svenska.

Efter svenskan, som slutade halv två. Stack jag och en kompis till biblioteket för att låna bok till engelskan. Det blev en vampyr bok för mig :)
Efter det tog jag en promenad till triangeln för att köpa ett par leggings som jag hittade igår, efter lite fundering fick dom hänga med hem ändå!
Sen mötte jag upp min lilla skitunge och tog en fika med honom. Blev även att handla lite tröjor till honom och sen drog vi hem var för sig :) En mysig dag med andra ord!

Dagens klädsel då!



Svarta leggings-Bikbok
Grå tröja-H&M
Skärp-H&M
Kofta-H&M

Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: vi ska jobba om fattiga och rika haha :)

2011-03-15 @ 19:51:25
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0