ÄNTLIGEN! :D





Hej!

Idag är starten på mitt sommarlov! ;D Först den 25 augusi måste jag infinna mig på skolan igen. Det känns ganska skönt faktiskt. haha. Hoppas min sommar blir lika bra som förra, eller bättre!

Efter skolavslutningen som bestod av picknick i någon av Malmös alla underbara parker så stack jag och några tjejer till gustav och satt o snacka. Sen mötte jag upp en gammal kompis och fika med henne/shoppade och snackade. Det var mysigt :)

Idag har jag dock tagit ett dåligt beslut, har gått barfota i ett par skor som jag normalt inte gör. Det slutade med skavsår på hälarna, blåsa på ena lilltån och sår på den andra. Så tycker verkligen synd om dom! :(
Hoppas det går över snart, jag som hade tänkt ha mina finskor imorgon, vi får se hur det blir med det....
Imorgon är det också min brors avslutning och såklart ska man dit! :D träffa lite gamla lärare och sånt.

Nu ska jag slänga mig framför tven och se om jag kan hitta något kul!
Kram :D


Kommentarer
Postat av: peter

hej hej :)

Ha ett trevligt sommarlov nu Karin :D

2011-06-16 @ 20:45:07
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Michaila

Sv. Jo det är bra själv då? :)

2011-06-25 @ 02:26:52
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0