Alltid i mitt hjärta

Hej!


Först av allt vill jag säga att beslutet jag pratade om i något inlägg tidigare slutade med att jag bröt kontakten helt med mitt ex. Något som var ett av dom svåraste besluten jag har tagit, någonsin.
Sen dess har det varit mycket gråt,tankar och jag har även ångrat mitt beslut hundra gånger om!
Antar att jag kommer ångra det lika mycket till. Men jag måste få någon förändring i mitt liv, och nu får vi se om detta hjälper. Just nu har jag väldigt svårt att tro det, alla säger att det blir bättre och säger alla mina vänner,mina föräldrar och även närmare kompisar till familjen det är det nog sant. Så får helt enkelt ta en dag i taget och se vad som händer.

Igår var jag och mina föräldrar på Ikea och kollade runt. Listiga som Ikea är kom vi hem med mer saker än vi hade tänkt. Till mig blev det en ny skrivbordsstol,ställ för papper,två förvaringslådor och sen har vi även hittat en ny garderob! Superduper fin tyckte jag den var, och mycket större än den jag har nu.
Förvandligen av mitt flickrum är påbörjat.

Ikväll blir det bio med mamma och pappa. Filmen skulle varit nya Harry Potter, men det fanns inga platser.
Så istället blir det "Kronjuverlerna"
Min bror ska ha kompisar som sover över, tycker synd om mig själv. 6 tonårspojkar! Kommer nog inte få sova så mycket i natt =/ haha.
Men behövde även något att tänka på ikväll, då jag egentligen skulle varit på festen hos mitt ex för att fira honom. Så blir det ju inte nu.... känns konstigt.

Hoppas ni andra får en bra lördag! Puss



Kommentarer
Postat av: SARA CARLQVIST

Karin, du vet om att jag tycker du är grymt modig som sa nej till han, stolt över dig! Jag har sagt det förut och kan säga det många gånger om och om igen men du kommer klara dig, vad är ett såhär stort problem utan motgång? de existerar helt enkelt inte så du måste gå igenom detta men det kommer bli bra! kämpa vidare bara och glöm inte hur mycket jag älskar dig!

2011-07-16 @ 18:20:27
URL: http://saralee.devote.se
Postat av: MALIN

jag finns alltid här för dig, i vått och torrt. grymt av dig att säga nä till honom, jag hade knappt klarat det. ta hand om dig, jag älskar dig!

2011-07-23 @ 01:01:24
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0