Ett gott skratt förlänger livet

Goddag!

Årets första kompisfest/myskväll/middag är avklarad för att fira min födelsedag!
Igår kom ett stort härligt gäng hem till mig, där det bjöds på hemma fixade sallader, goa tårtor, godis och läsk i massor! Kan sammanfatta kvällen med ett ord; LYCKAD! Hade verkligen skit kul och det var länge sedan jag skratta så mycket. Man saknar sina vänner när man inte ses så mycket.... I år är det många som har sommarjobb och det strular till det ännu mer. Men hoppas detta var starten på många fler härliga sommarkvällar tsm.
Fick också många fina saker! Två halsband,ett linne,ett sällskapsspel,anteckningsböcker, choklad och jordgubbar!
Väldigt uppskattande alltihopa :)

Ska försöka få lite bilder av Alexandra som stod för fotograferingen under kvällen. Fick några själv men dom har inte kommit in än.

Annars idag har jag inte gjort något alls faktiskt. Städat undan det sista från igår, sovit och nu väntar jag på mat.
Kan ju säga såhär att min tanke att försöka fixa mitt liv till det bättre plötsligt fick ett oväntat besked. Så har väl inte mått så bra idag..... En av mina sämre dagar, men dom ska vi uppleva också.

Vi hörs!
Hoppas ni alla haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0