3/1-11

Hejhej!

Nytt år, 2011! Det känns konstig, och som två kloka män i min omgivning har sagt, nu kommer det ta ett tag innan man vänjer sig vid att skriva 11 istället för 10. Men det ska nog gå bra!

Mina sista dagar på det förra året blev lyckade och mysiga!
Nyår firade jag med familjen,vänner till familjen och älskling. Han bestämde sig för att fira med mig till slut.
Men löftet om att vi skulle gå hem hit efter maten. Men vem kunde ana att middagen pågick mellan
19.00-23.30? Inte vi iaf. Men efter raketerna gick vi hem, och hade mys här. Familjen kom sedan hem vid halv tre tiden.

På dagen hade jag varit och handlat med mina föräldrar och spenderat lite pengar.
Med mig hem fick jag för 600 kr:

* Två böcker
* Nagelack
* En festväska
* En bh
* Ett par trosor
* Strumpbyxor
* Ett par örhänge

Måste säga att jag blev väldigt nöjd!
Bilder kommer i nästa inlägg :)

Nu ska jag fortsätta städa, ett ryck jag fick för en stund sedan! :) Och nu börjar mitt rum bli rent igen!
Hörs senare idag :D



Kommentarer
Postat av: pauli♥

tack sötnos!

2011-01-03 @ 15:59:03
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0