12/2-11

Hejsan svejsan! :D

Idag är det äntligen den dagen hela min familj och släkt och flera andra längtat efter!
Idag är mammas stora fest :D Och det ska bli super kul!
Solen skiner, jag är snart ren från topp till tå. Och senare i eftermiddag ska vi in till grannen som ska sminka både mig och mamma. Så vi kommer se ut som två prinssesor ikväll ;)

Men innan dess ska jag hinna plugga lite, och äta någon form av lunch.

Gårdagens runda på stan med mamma blev lyckad, hon hittade massor av fint. Och även något att ha på sig ikväll!
Själv fick en sommarväska och ett linne följa med mig hem.


Bianco 65 :-


Kapphal 75 :-

Vi hörs senare! Ska försöka slänga in kvällens klädsel! Annars hörs vi imorgon :D
Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt med fest! Hoppas ni fick det jättetrevligt! :)

2011-02-12 @ 22:43:54
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0