Kvällen!

Hej!

söndag, och en otroligt slö dag. Kom inte upp ur sängen från klockan stod på halv tolv. Sen åt vi frukost hela familjen och sen kollade vi alla mammas presenter. Sen har dagen varit väldigt lugn. Först nu har jag tagit på mig kläder och fixat mig. Men det behövdes!

Kom inte hem fråns klockan två igår. Men kvällen blev helt underbar trots att min groda saknades.
Men där var många andra som jag var med och som gjorde mig glad!
Kvällen bjud på dans, skratt,mat,tävling(där jag vann en och min bror en), snack och många underbara tal! :D
Mamma kan vara lycklig som har så många omkring sig som älskar henne och tycker om henne :)
Hoppas jag kommer vara lika omtyckt när jag fyller 50.

Nu har jag lagt in bilderna sen kvällen! Pågrund av att de är många bilder som inte är på någon som jag vet att jag får lägga ut på internet, får ni nöja er med några på mig och några på stället osv. :)


Såhär såg jag ut efter jag varit hos grannen som sminkade mig och mamma!
Hennes dotter som fixat håret på mig.


Kvällen till ära såg jag ut såhär! Och blev super vacker, låter ego. Men blev faktiskt rikigt nöjd :)
Fick också en del komplimager under kvällen.


En del av lokalen!
Och brosan som fixar sina skor ;)


Älskade mamma och pappa! :)


Här blev mamma utmanad av sina barn ;) Just här är det snörtävlingen.
Innan hade vi pennan i flaskan, som var den tävlingen som jag vann :)


In action! :)


En glad och lycklig karin!


Mamma och pappa dansandes till den låten som spelades när dom träffades första gången!


Avslutar med en vacker bild på mig tagen av min älskade kusin Björn! :)

Vi hörs senare! Så slänger jag in dagens klädsel också!
Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Så vacker du var! Ni verkar ha haft det jättebra! :)

2011-02-14 @ 05:58:36
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: MALIN

guuuuud vad fin du är, karin!! <3

2011-02-15 @ 17:09:26
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: ITZI

Vad fin du är! Men dessa lockar är ju knappast gjorda med trippeltång?

2011-02-15 @ 19:06:03
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0