Min start på lovet

HEEEJ!

På komando av min kära bästis som tyckte jag blivit dålig på att uppdatera skriver jag nu!

Jag har påsklov, som många andra skolungdomar! ;D Och började den igår med en fotografering.
Vi skulle bevisa att dopet inte behöver äga rum i en kyrka utan att det är något som är inom en.
Vi var därför i en kyrka,på en parkering,på en öde tomt och ute i bokskogen! :)
Jag och bästis=Fadrar, Rasmus=Pappa, Lisa=Präst och Hanna=mamma. Vi hade väldigt kul och dagen bjöd både på många fina bilder och många skratt!
Kan bjuda på några behind the scenes:

Jag till höger!





Och idag har jag varit i danmark, på Luciana med ungefär samma gäng!
Vi gav oss iväg 10 över nio imorse och var åter i sverige halv fem.
Det var en väldigt mysig dag, trots att jag inte känner mig helt okej så är jag glad att jag följde med!
Några bilder:



I förklaringen stod det två ögon, men vi tyckte det liknade något annat. Vad tycker ni?

Underbar natur! Och fint väder var det också! Dock lite blåsigt.

Min goda kaka! Mums! ;D

Avslutar med en fin bild på mig och bästis <3


Vi hörs senare med bild på mina minnen från denna resa + några inköp i Sverige!
Puss

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: åh, jag saknar dig med!! tänkte skriva till dig innan idag, men glömde bort det haha. puss <3

2011-04-19 @ 19:20:39
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: SARA CARLQVIST

fina du! :D tack för idag!

2011-04-19 @ 20:18:28
URL: http://saralee.devote.se
Postat av: Sofia

Va gärna med i veckans blogg hos mig :)

Kram!

2011-04-19 @ 20:19:30
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Isabelle

Haha, trodde att det var ett riktigt dop ju :(

Men sen när jag såg hur tjejen höll barnet så blev jag lite tveksam, haha :P!

2011-04-22 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0