3/4-11

Goddag!

Kom hem vid tjugo i elva igår efter att varit i svedala. Blev ingen övernattning för han skulle jobba idag. Så idag har jag bara kollat film och slappat.
Men sånda dagar behövs också. Om två veckor är det påsklov! Och jag längtar massor :D
Det behövs, för sen är det massor med nationella man ska göra... pust. Vill verkligen inte...
Men får ladda upp med massa plugg och förberdelser, så går det säkert bra.

Idag har jag bara myskläder på mig. Tunika och leggings. Så har inte fotat det. Tänkte bjuda på fina sommarkläder som jag vill ha från H&M!


Vanlig tuptopp!


Sommarklänning!


Ännu en klänning!


Nu ska jag rensa lite kläder och lyssna på ABBA! :D Deras låtar blir man glad över, något jag kan behöva.
Puss

Kommentarer
Postat av: emilia :)

klänningen i mitten är skitfin! en sån ska nog jag med köpa :)

2011-04-03 @ 20:32:19
URL: http://risochlinser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina saker!

2011-04-23 @ 22:00:49
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0