2/4-11


Hej!

Solen kröp precis fram, så valde att köra på kjol idag! :)

Om ett tag ska jag och min pappa på en mässa som vi har varit på i tre år nu!
Samma saker, men är det tradition så är det ;)

Min kväll igår var väldigt mysig! Den bjöd på killsnack,handlning,skratt,film(Easy A)
och gurk/morotstallrik med dippa! :)
Hemgång blev lite tidigare än vanligt, redan elva. Men kul var det ändå! :)

Idag vet jag inte rikigt vad som hände annars. Tror jag ska till svedala, men allt är inte bestämt än!
Jag får väl se :) Hur som helst så hörs vi inte mer idag, så vill önska alla en trevligt lördag och helg.

Dagens klädsel

Kjol-H&M
Tröja-Gina
Örhänge-Glitter

Puss

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Hehe ja det blir så när man varit tillsammans ett tag. :)



Och det är bra här, tack. Hoppas allt är bra med dig. Tjusigt du gjort med headern. :)

2011-04-03 @ 15:51:51
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0