Tisdag

Hejsan!

Det blir ett snabbt och kort inlägg just nu,ska plugga som tusan! Vara duktig flicka,för har fått en jäkla massa läxor nu denna vecka.
Men tänkte bara låta er veta att jag lever,anledningen till att jag inte skrev igår var att älskling kom direkt när jag hade slutat och åkte inte hem fråns vid tio,och känner mig så osocial när jag skriver här och han är med mig.
Hoppas ni klarade er ändå!
Nationella prov engelska,läs och hörförståelse idag! Det gick faktiskt bra,dock har jag lättare för läs, för ibland är det skit svårt att uppfatta vad dom säger på hörförståelsen =/
Fick även tbx mitt No-prov-VG :D Jag är superduper glad!

Nu ska jag ta tag i skiten!
Hörs senare ♣
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0