Hoppsan!

Godkväll!

Tänkte börja berätta om min lilla olycka idag vid maten!
Vi hade tacos-som är skit gott måste jag lägga till!!! :D
men iaf,det börjar rinna och trilla ut saker från brödet,och inte hamnar det på tallriken nej-UTAN I MITT KNÄ!
Mitt vita linne var full med den där orange saften från köttfärsen. Trevligt eller inte.
Så det blev att äta klart och sen upp och byta linne,för inte att jag skulle kunna gå omkring med det. Nixpix!
Så bytte om till min älskade zebra tröja,som jag köpt när jag var inne på lite udda plag.
Smidigt karin,väldigt duktigt!
hahah XD så tacos är egentligen en tävling om vem som får minst innehåll i knät och mest i munnen.
Jag ligger nog tyvärr på den sidan där tacos betyder "tbx till barntiden" med hakklapp(stavning) och mat runt munnen. Men det får jag bjuda på! :)
Sen blev det fika,och där klarade jag mig. Hade varir lite pinsamt om något hade hänt då också :P spillt kaffe i soffan eller något liknande.
Ja,jag har gått över till Kaffedrickarnas sida! Har växt upp med en pappa som dricker kaffe väldigt ofta,och min kärlek för det började redan i tidigt ålder. men då fick jag bara smaka. Och nu när jag är stor,får jag dricka själv.
Satt och smsade med min kompis malin också,och vi har båda kärlek till kaffe! :D
Så någon dag i veckan ska vi ses och dricka kaffe och bara snacka? eller hitta på något annat. Vi får se lite!
Ska övertala henne att fota mig nu i vår igen,för det var riktigt kul sist! :D

Nu ska man ta tag i verkligheten,vilket innebär städning och plugga!
Städningen är helt okej,bara att damsuga. Men plugga no/kemi är aldrig något roligt!
Önska mig lycka till :D
Slänger in ett inlägg senare ikväll också! :D
Kramar!<3

 
Väldigt gammal bild på mig och malin!<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tacos är ju sjukt gott, men lite svårätet :) Kaffe är lättare, men går att spilla där med, och blir inga fina fläckar :/

2010-03-07 @ 18:28:09
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Sanne

haha nej, han var hur borta som helst! men var himla kul att höra på iaf :P

2010-03-07 @ 18:34:26
URL: http://sannessanning.blogg.se/
Postat av: Malin

Kaffe 4 life<3

Men efter du publicerat den där bilden vet jag inte om du och jag kommer hålla så länge....:P

2010-03-07 @ 19:36:25
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Haha taack :D

2010-03-07 @ 19:40:36
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja, verkligen :)

Tack !

2010-03-07 @ 19:56:52
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0