Fredag!

Tjo!

Äntligen är veckan över och helgen närmar sig. Skönt tycker jag! :)
Sen går man två veckor och sen är det påsklov igen. Så kan faktiskt inte klaga på skolan just nu,för den är helt okej.

Min fredag blir väldigt lugn! Hade tänk ta en sån rikigt mysdag! och bara ta hand om mig och helt enkelt skämma bort mig. Spelade in en film igår som jag tänkte kolla på och sen äta gott.
Nu längtar jag lite efter att bo själv,ni vet den där känslan av att man har ett eget ställe,och som man själv inrett,målat och fixat fint. Att på kvällen gå omkring och tända ljus,fixa mys i soffan och kolla på en bra film. Visst låter det härligt?♣
Men nu är jag ju inte så gammal att jag bor i en egen lägenhet så jag får fly till mitt rum,som iförsig inte är så dåligt heller. Mysigt som tusan kan jag få det! :) Och ännu härligare blir det i sommar när det ska göras om.
Ut med min barndom och in med mitt tonårs liv! Ska bli rikigt roligt,och jag är så pepp på det.

En annan nyhet,eller nyhet och nyhet-kanske inte. Men en förändring är att jag pyntat min mobil (A) gud vad löjlig jag känner mig men så är det. För ett tag sedan fick jag mobilklistermärken i en tidning,och det har bara legat. Men så satte jag på lite av det idag,bara för att jag är så trött på utseendet på min mobil!
Så här ser den ut nu!
 
Snyggt eller vad tycker ni? :) det nya är då stjärnan och dom små rosa stjärnorna!
Nu fick ni lite onödig information,men hoppas ni står ut!


Dagens klädsel


Svarta jeans-Gina
Svart linne-JC
Lila tröja-JC
Halsband med papegoja-JC
Örhängen-JC
Svart rosett-H&M

Vad ska ni andra hitta på denna fredag?!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

fin outfit!

2010-03-12 @ 17:15:27
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: E♥ M♥ M♥ A

inte mkt :D sj?

2010-03-12 @ 17:15:47
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0