Ett år sedan du försvann,och två månader med den bästa killen!

Godnatt!

Hejsan mina fina läsare,det blir ett sent och endast ett inlägg idag!
För jag har helt enkelt inte haft tid att vara inne på datan =/ Så blir det ibland.
Snabb uppdate om igår,kvällen var LYCKAD! och vi alla var glada,dock var det lite problem i början,men det fixade sig till slut,tack och lov! Och alla barnen hade kul,och även vi ungdomar släppte loss,iaf några av oss. ;)
Idag har jag varit på förslamlingshemmet mellan 11 och 17. För att hjälpa till under den årliga vårmarknaden!
Och jag sålde lottor,hjälpte till vid chokladhjulet och köpte lite saker. Köpte lite kakor och sen även ett fint rött armband! :D så det blev en lyckad dag.
När jag kom hem så efter en stund dök älskling upp! Och jag som hade saknat honom jätte mycket blev genast på bättre humör. Han stannade till halv elva då vi körde han till bussen.
Och nu sitter jag här för min själv och lyssnar på Celine Dion-en av världens bästa sångerskor, i pappas tröja och funderar på om jag ska fixa mig och hoppa i sängen för att läsa lite innan jag somnar eller hur ;)
Tror det blir så!
Boken jag läser är

Och den är väldigt bra tycker jag! Någon som redan läst den ? :D
Älskade hennes serie om Bella och Edward,som många andra! dock tycker jag inte filmerna når upp till samma nivå som böckerna,men så är det nästan alltid!
Någon av mina söta läsare som är ett fan av Twilight-serien?♣


Nu ska jag dra!
Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Det är bättre nu iaf :P

Okej, trevligt :)) Jag gjorde inte så mycket igår, städade och rensade garderoben :P Haha

2010-03-21 @ 12:14:15
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV Igår blev det filmkväll hos några vänner :)

Vad hittar du på då ?

2010-03-21 @ 12:44:39
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: My

Jag håller på att läsa den :)



SV: jag mår bara bra, sj? Ehm.. Jo lindas team var grymt ;D



Våren är här ibland...



2010-03-21 @ 12:46:41
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Haha ja, shit vad mycket kläder jag hade som jag inte använder längre :P

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske fota nånting :P sj då?

2010-03-21 @ 13:04:41
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0