Bella&Tyra show-åsikter och tankar

Bella&Tyra show

Jag såg klippet som fanns på Kenzas blogg,och jag fick direkt lite tankar och åsikter.
Först,tycker jag det är grymt modigt att göra något sånt här,för det är inte lätt och det krävs mycket mod och intressant ämne för att man ska ha tittare som följer. Men det tror jag nog att dom lyckas med.
Det var ett varierat innehåll som gjorde att det inte blev tråkigt. Dom kom med en hel del bra frågor och var hyfsat proffsiga tyckte jag! Dock var där lite småsaker som jag störde mig på. Jag tycker te.x att Tyra kan tänka på att inte slå med handen i korten hela tiden,och sen kanske vara lite mer seriös under intervjuer. Men jag förtsår också att det var nervöst,första gången och samtidigt live,då hade inte jag heller kunnat låta bli att vara nervös och kanske inte vara så bra som man hade varit annars!
En annan sak som dom kan tänka på är att inte svärar så mycket,även om det är deras program,tror jag inte tittarna uppskattar det. Det var iaf en sak som jag störde mig på!
Annars säger jag bara att det var ett bra första program,som säkert kommer få en hel del tittare! Och jag tyckte Bella gjorde ett jätte bra jobb,hon var proffsig men ändå rolig! :)

Min fråga nu är : var det någon av er som såg detta program?


Jag vill bara påminna er att frågestunden avslutas ikväll,så har ni någon fråga är det dax att slänga in den ;)
Pussar (L)




Kommentarer
Postat av: E♥ M♥ M♥ A

haha okej :D pasta.D

2010-03-12 @ 17:40:37
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Alexandraw

en underbar kille som jag typ älskar:D(A)

2010-03-12 @ 18:48:43
URL: http://borntobeblond.blogg.se/
Postat av: Queen

såg det men det fastnade så mkt att jag stängde av efter halva ...

2010-03-12 @ 23:08:10
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0