17/3-10

Hej!

Onsdag idag,och ikväll är det föräldrarmöte! Och denna gång ska vi elver också vara med,för att redovisa lite och sen bara vara där. Vi ska även sälja kakor till vår gemensamma utflykt som vi ska göra innan vi slutar!
Och df har jag stått och bakat chokladbullar ett tag nu! För att nu ta tag i lite läxa,ser att om 40 min ska jag vara på skolan :O och jag har inte ätit än!
Hoppas jag hinner det. ska också se om jag kan få en bild på mitt bakverk innan jag sticker.
Men jag har äntligen fixat bild på det jag handlade när jag var i stan med Sarah och Malin!

1.Lip smacker,H&M      2. Ljus grå rosett,Bikbok


Hur har er dag sett ut?♣

Slänger in dagens klädsel när jag kommer hem,om jag hinner! Nu ropade dom där nere att maten var klar.
Tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: Therése

nej precis :) det har du faktiskt rätt i!

det är bara bra med mig idag :D hur är det själv?

2010-03-17 @ 17:35:59
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0