Midsommar!

Hej!

Glad midsommar alla mina fina läsare! :D
Vad har ni för planer för dagen?

Igår var jag på bio med min tjejkompis och såg Killers, har ni inte sett den så gör det!
Det var en film med blandade gener i, och helt klart sevärd!
Vi var även i lite affärer innan och käkade också glass :) hittade faktiskt ett par skit snygga örhängen som jag tror jag ska ha ida! Och sen även present till brodern min som fyller år på söndag!
Dagen efter mig, vilket betyder att imorgon är det MIN dag. Känns konstigt.

Men nu ska jag fixa det sista! :)
Hörs senare när jag slänger in midsommar outfiten! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Härligt! Här blev det partay till tusen ;D

2010-06-27 @ 15:42:11
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0