Min lördag!

Trevlig söndag på er!

Min söndag består av plugg,eftersom min kära pojke har gått och blivit sjuk. Krya <3
Men behöver det,veckan är en mardröm som man inte kan vakna upp från.

Igår var som sagt en sjukt rolig och undebar dag och kväll! ;D
Var först i stan med jesus och hade det riktigt trevligt. Det blev mycket shopping och snack och skratt!
Och det var kul att göra något med henne,för det var länge sedan det bara var vi två
Och vi har så kul tsm , att det är synd att det inte är oftare. =/
Menmen,jobbar på det nu!
Det blev mycket fint för både min och hennes del. Och det blev verkligen en hel dag på stan!
Från tolv till kvart över sex. För då träffade man malin för att sticka hem till henne och ha myskväll.
Så sa hejdå till Jesus och åkte sexan med malin hem till henne.
Med Jesus,sötnos <3

Väl hemma hos henne,väntade maten-tacos! som hennes päron så snällt hade lagat under tiden vi var på väg hem. Jag och malin åt där uppe vid deras tv medans resten av familjen satt där nere. Under tiden tittade vi på film, hair sprey(stavning) som jag inte hade sätt innan. Men efter att vi blev klara med maten tröttnade vi på filmen och stängde av den. Sen skulle jag visa kläderna jag köpt under dagen,och sen plötsligt blev det att jag stod modell för henne. Och det var skit kul!
Bilder kommer när jag fått dom av henne!
Men iaf,vid kvart i elva kom pappa och hämtade mig. Men tack bästa vän för en super mysig kväll!
Älskar dig<3
Föralltid <3 


Nu ska jag duscha,ha en trevlig söndags kväll! (L)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket

2010-02-01 @ 14:13:21
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0