tankar :)

Hejsan!

Sitter och spanar in snygga kläder på olika hemsidor,samtidigt som jag lyssnar på musik :)
Tyvärr blev det inget med filmkvällen med joss idag,men det gör inget. För min lilla pojke kommer hit!
Och det ska bli mysigt till tusen..hihi (A)

Tyvärr är jag ledsen för mina kompisar vars kärleksliv inte funkar som det ska. Av en eller annan anledning =/
Det är synd att alla killar inte är som dom jag hittar,för dom är verkligen otroliga. Iaf dom två sista :)
Eller,om alla killar hade varit lika kärleksfulla som min är,hade många fler tjejer varit lyckliga.
Fast samtidigt kanske det inte är den sortsens kille alla faller för,alla har vi vår smak. Och det ska vi vara glada för.
Men jag tycker det är synd,när någon är mer säker på sina känslor än den andra. Det gör att den personen som vet vad sina känslor är,får det skit jobbigt om det tar slut...eller av någon annan orsak.
Det är synd att så många tjejer blir sårade av sånt! Men klart,det finns ju även killar.
Okej,har inte rikigt någon aning om vad jag babblar om,men ja XD

Har varit en mysig fredag måste jag säga!
Har inte gjort så mycket,typ hela förmiddagen satt vi och kollade på film!
Vi snackar om krig i skolan,och på engelskan. Så vi kollade på "Anne franks dagbok" och visst,det var ganska långtråkigt att sitta på samma hårda stol i två timmar i raken,men filmen var ändå intressant och klart sevärd. Just för att "Anne franks dagbok" är så känd. Finns nog bara några få som inte vet vilken det är.
Sen var det lunch,och ska jag vara ärlig är jag trött på alla som klagar på maten i skolan. Nej den är inte perfekt och vissa dagar inte ens ätlig,men jag tycker ändå den är helt okej,vissa dagar till och med god.
Men det är nog bara jag,har lärt mig att äta det mesta,och det som inte smakar skunk funkar bra för mig.
Därför är jag trött på alla som klagar,för så dålig är den inte! Och tänk på dom som inte alls får mat!
Då hade den maten vi får i skolan,varit som att komma in i himmelriket. Men dagens ungdomar(ja,mig inräknat) tänker inte på hur bra vi verkligen har det! Jag tror inte man fattar det fråns man själv får uppleva det.
Och det är ju ingen risk här i sverige.

Imorgon,blir det stan på dagen. Det är inte helt säkert med vem det blir,för får inte tag i sofie som jag skulle åka med egentligen,henne och Jesus. Men är det så att sofie inte kan,sticker väl jag och Jesus in. För jag måste verkligen handla saker! så är det bara. Och även hon.
Åh hittade några riktigt snygga saker som jag vill ha (A) tänkte visa två av dom collagen(vet inte hur det stavas) jag har gjort för er.





Snygga va? jag dör! Jag ska faktiskt se till att lite av det finns i min gadrobe! Hoppas bara det finns ute i affärerna nu :O annars blir jag ledsen. Eller så får jag köpa det genom internet. Jaja. Löser sig på ett eller annat sätt,det gör det alltid!

Det var allt för mig just nu!
Kramar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0