Torsdagar=kärlek

Hejsan!

Bara jag som tycker blogg.se är lite konstig just nu?
aja. skitsamma. det går iaf att skriva inlägg och det är det viktiga :)

Torsdag,är chilldagen i skolan :) det är verkligen en rolig och slappe dag. Vilket man behöver efter alla stressiga dagar annars.
Men nyheten är nog att vi äntligen fixat det här med klasströja! Men ändå är vi bara runt 1o st som vill ha,men domm andra får hoppa om det är så. Vi ska iaf ha! Och vi ska även ha joggingbyxor med namn på röven ;)
Så det blir super!
Min tröja kommer antagligen vara "sky blue" med guldig text antagligen. Och byxorna blir svarta,men textfärg vet vi inte än. Så det får ni veta när jag själv vet.
En anna bra sak som hände idag,är att min spansklärare,som jag träffade i trappan på väg ner(min skola har två våningar) sa att det inte blir någon spanskläxa till imorgom,för vikarien vi har haft hade sagt fel :D
Så nu har jag haft två lediga dagar från pluggande. Och ikväll är det äntligen ku igen,och Josse ska dit! :D
Me is happy..:)

Imorgon kommer kanske älskling hit,om inte sticker jag antagligen på filmkväll med josse! :D
wiiee,vilket det än blir lär jag ha en väldigt trevlig kväll.
Och antagligen,på ett eller annat sätt blir det stan på lördag och sen på kvällen hem till bästa vän!

Nu ska jag läsa lite,eller kolla klart på filmen jag började på igår :)
Kramar (L)

Kommentarer
Postat av: MALIN

det ska jag göra, bästis <3 vi ses på lördag!

2010-01-28 @ 17:14:38
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så mycket.



idag har jag jobbat annars inte så mycket. Du då?

2010-01-28 @ 18:23:09
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0