Smått och gott

Tjo!

Det blir ett snabbt och kort inlägg idag!
Tänkte bara uppdatera er så smått om vad som har hänt.
Först och främst,har ju skolan börjat. Och andra dagen var bättre än den första.
Jag har verkligen saknat mina vänner och våra knäppa samtal! Dom känner mig så väl,men samtidigt vet jag att dom inte känner till allt med mig. Och undrade vem som verkligen gör det,och kom fram till att ingen egentligen känner till vem jag är,helt. Många vet mycket om mig,men inte allt. Den som kommer närmast där är nog sara,min bästis. Vi delar nästan allt med varandra,och kan snacka med varandra om allt,inget är för pinsamt eller för jobbigt att dela med sig. Att sitta i hennes säng och bara snacka skit,är så befriande.
Och jag skulle aldrig vilja lämna den platsen,tsm med den personen som verkligen känner mig och som jag är trygg med.
Är trygg med dom flesta av mina vänner,vilket är skönt! Men ingen har samma band som jag och sara. Det hjälper att vi varit vänner i snart 13 år,och varit med varandra genom lycka och helvete.

Den andra nyheten,eller ja. Är att imorgon blir det skridskoåkning med A-spåret på min skola.
Och det är något vi gör varje gång på vårterminerna. Och det är faktiskt en väldigt mysig och rolig tradition. Och roligare än att sitta i ett klassrum med ha något tråkigt ämne. Då är det roligare att röra på sig och där man har tid till mycket.
En gemenskap,i klassen och i skolan.

Sen har jag tagit upp kontakten med min förlorade vän,eller förlorad är han inte. Men har inte hört av honom på länge och det känns skönt att han är tbx i mitt liv.
Det är konstigt att en person kan förändra någon så mycket,till det bättre eller sämre.
Och jag tänkte på det,vad har han som gör att jag ler varje gång jag snackar med honom? Vad är det han har som gör att jag kan ha så kul med honom? Kan det med många,men med honom är det annorlunda.


Nu ska man hoppa i säng,läsa lite om Hinduismen och sen sova.
Godnatt! (L)

Kommentarer
Postat av: MALIN

okej, då fixar jag en till dig snart :D

2010-01-12 @ 22:01:19
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Hoppas du får en trevlig kväll ;)

2010-01-14 @ 17:06:06
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0