Nya året

Välkommen 2010!


Sitter här och lyssnar på Erik Grönwalls låtar från Idol. Trots att jag inte följer idol i vanliga fall,var jag väldigt involverad i årets omgång. Och jag tycker det var rätt person som vann. Erik var helt klart en värdig vinnare!
Han kunde sin röst och kunde sjunga alla möljiga typ av gener,och gjorde det lika bra vad det än var. Så han vann mitt hjärta direkt. Och snygg är han ju också! haha

Igår,nyårsdagen.. Hände inte så väldigt mycket faktiskt. Sov till halv två,vilket är det längsta jag någonsin sovit. Och som mina päron har tillåtit mig att sova till. Annars brukar dom väcka mig mid 10-halv elva. Men nu kom vi inte i säng fråns 2 (?) Fast när jag tänker efter var det inte mycket senare än jag brukar somna. Så jag vet inte varför dom valde att låta mig sova. Men skitsamma. Sen flöt dagen bara på,skulle egentligen träffat Tarra. Men det blev inte av för hon fick förhinder och sen kom jag på att affärerna och det inte har öppet lika länge som vanligt på nyårsdagen. Så vi flyttade det till tisdag.
Men vid halv sju-kvart i sju stack jag och min bror in till grannen brevid och hade filmkväll!
Vi såg två helt otroligt roliga filmer! :D haha. "Bridget Jones dagbok" och "härmed förklarar jag er chuck och larry" den sista var helt klart roligast. Älskar såna filmer så har så grymt mycket humor i sig. Mycket roligare än skräck som man bara skriker av(läs jag) :$ ja skräck är bland det västa jag vet! fy fan. Ska jag se skräck,ska det vara i ett hus med mycket hus omkring,en kudde i handen och flera människor omkring mig. Annars skulle jag aldrig utsätta mig själv för det. Fast tyvärr är det ingen av mina kompisar som vill sitta brevid mig längre,dom säger att jag skrämmer upp dom! haha. Kan nog ligga lite sanning i det faktiskt,men det är mig själv jag skrämmer upp,och när jag hoppar till för minsta lilla så hoppar ju dom också till.
Så ska jag se det,får det vara med någon som inte blir så lätt skrämd.

Nyår då!
Vi var hemma hos mitt ex(från förra sommaren) och det blev roligare än jag trodde det skulle bli!
Har inte hunnit ladda in bilderna från kvällen,men när jag gjort det dyker det upp bilder här kan jag lova.
Det blev en kväll med mycket skratt,snack,mat och trevligt sällskap.
Dock saknade jag min groda,som firade hemma med sin familj,eftrsom hans fest inte blev av.(hihi)
Menmen,var med min granne och bästa vän!
Och vi hade otroligt roligt. Så min nyår blev bättre än jag trodde den skulle bli. Och jag fick träffa folk jag inte träffat på länge. så det var trevligt!

Och idag då,skulle vi gått på bio i familjen. Men det blir imorgon,så grodan kommer hit och underhåller mig. För min bror är i Landskrona med min/hans kompis och hälsar på folket där uppe.
Hoppas han får kul iaf. För det kommer jag ha(A) vi får se lite vad vi kan hitta på.
Men först ska jag handla ny jacka,för min är lite kall för detta "varma" väder som har drabbat sverige.

Hoppas er nyår var bra och att ni får ett super härligt 2010!
Puss (L)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: okej =) , min favorit är MQ.

kramar!

2010-01-02 @ 14:00:53
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -

Vem bär den bäst? Just det är titeln på mitt senaste innlägg. Och nu är frågan: Vem bär den bäst?

Läs mitt senase inlägg så förstår du nog!:)

Ha en fortsat trevlig kväll!

2010-01-02 @ 19:47:23
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0