nu,kall och snöig vinter.... i framiden,varm och skön sommar!

Godkväll!

Idag har det verkligen varit en vinter dag. med snöstorm och kallt ute!
Och inte var det roligt att gå hem heller,och ändå har inte jag så långt. Tycker synd om dom som bor längre bort än mig. I just detta vädret är det inget roligt,inte heller när regnet vräker ner.
Fast jag ska inte klaga,men slutar det bara att blåsa så man kan se var man går utan att frysa ansiktet av sig eller få massa snö i ögongen,är jag glad!

Men jag längtar så sjukt mycket till sommaren,faktiskt. Även om det innebär att jag inte går med klassen längre,så saknar jag lovet och värmen!
Att gå ute i shorts och linne utan att frysa röven av sig,bokstavligt talat.
Eller bara det här med att inte ha några plikter,ingen skola att tänka på eller läxor att göra. Helt enkelt vara fri!
Men tänkte slänga in lite fina sommarbilder och minnen från sommaren 09!


Med bror på mossen,gud vad jag saknar den dagen!
Och honom :( Kommer det någonsin bli vi två? jag vet inte,det får framtiden bevisa.



Från en dag med bästa vän,en jäkligt rolig dag med mycket snack och skratt!
Ska träffa denna damen på lördag för myskväll hos henne,blir nog snack och sen ska vi även laga mat! :D
Tacos,enkelt men forfarande jätte gott. Bilder kommer säkerligen!


En av dagarna när vi var i vår kära huvudstad! En resa jag gärna gör om,och ska göra!
Hade det så jäkla mysigt och trevligt. Och jag var lycklig,så lycklig.
Älskar min familj,även om vi bråkar ibland vet jag att dom ställer upp för mig,vad det än gäller!
Och det känns tryggt att ha sin familj som backar upp en,det gör att man orkar kämpa.


Vår årliga släktfest! och detta året var inte sämre än dom andra,det är en sak man längtar till!
Jag känner inte längre det här suget efter presenter som jag gjorde innan,utan just det att släkten och vänner
är samlade för att fira mig och min bror. Och jag vet redan nu att jag kommer fortsätta med detta även efter det att jag flyttat hemifrån. Detta året var det en annan person med som inte brukar vara där,och det var filiph min dåvarande pojkvän!
Min första rikiga kanske jag ska säga,för har haft killar innan,men inte så seriöst som med honom. Det var kanske då jag blev intresserad på rikigt,och blev kär. Tyvärr höll det ju inte mer än 6 månader och några veckor,men dom månaderna vi fick kommer jag aldrig glömma :)


Dagen då jag konfirmerade mig kommer jag aldrig att glömma.
Av två skäl. Första,att jag var så jävla nervös,har aldrig varit så nervös innan faktiskt!
Det var inte alls kul,kommer ihåg att jag skakade och mådde illa så spänd jag var...
Men det gick ju jätte bra,sa bara lite fel när jag läste texten,men tror folk hade överseende med det.
Sen för det andra,att det var en otrolig upplevelse som jag aldrig kommer glömma,och har genom detta fått vänner för livet antar och hoppas jag!
Har även blivit väldigt involverad i kyrkan,något jag verkligen älskar! det är så sjukt roligt och jag älskar människorna där! :D

Nu när jag kollar igenom mina bilder från i somras,inser jag att jag inte har så många :O
Så denna ska jag bli mycket bättre på att fota! Och sen faktiskt lägga in här.

Nu ska jag fixa mig,och sen kolla på film.
Godnatt (L)



Kommentarer
Postat av: Olivia

fina biler :D

2010-01-27 @ 20:38:01
URL: http://www.oliviaida.devote.se
Postat av: MALIN

så söt du är. jag älskar och saknar dig <3

2010-01-27 @ 20:40:39
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MALIN

så söt du är. jag älskar och saknar dig <3

2010-01-27 @ 20:40:40
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket.



JO tack det är bara bra här med

2010-01-27 @ 20:57:10
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: MALIN

gud vad du kommenterar, älskling. haha.

jag längtar riktigt mycket till på lördag, vill bara lätta på allt och träffa dig. bästa vän <3



jag vill verkligen ha honom......

2010-01-27 @ 21:13:46
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :)) Ja, det är hon!

Okej, har du ingen som du kan stå modell för då? :P

2010-01-28 @ 16:01:22
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0