Gulliga saker

Hej igen!
Det blev många inlägg idag,men är tvungen att visa lite fler bilder på saker jag hitta när jag surfade omkring på olika sidor,och gör fortfarande!
Men bland annat dessa två gudumliga t-shirtar:

Är dom inte bedårande? (A) jag tycker verkligen det! Och nu lät jag som malin på ku... haha :)

och sen hittade jag dessa som jag verkligen hade haft användning av:






Jag gillar verkligen dom två sista! helt söta :)
hihi. Och det är då smyckehållare. Och anledningen till att jag hade behövt dom,är att jag har så grymt mycket smycken! och jag har en konstig vana att alltid komma hem med något nytt efter en dag på stan,det är väl som med linne som är min andra sak som jag alltid köper. Och varje gång säger mina föräldrar att jag redan har så många och vad jag ska med fler. Kan ändå inte ha mer än typ två på en gång.
haha , men andra är beroende av väskor eller skor,och jag av smycken och linnen ;)
Alla har vi våra svaga punkter.

Nu fick jag reda på att min sötnos sitter på bussen hit,Jippi! så kommer antagligen inte bli fler inlägg idag/ikväll.
Ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi imorgon.
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: MALIN

tack älskling <3 vill du fortfarande ha en design?

2010-01-29 @ 20:05:37
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Jennifer Nilsson-Hobbyfotograf

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0