En trevlig tisdag

Tjena!

Hur är det med er idag?
Jag mår bra,men min kropp är lite öm här och var efter dagens utflyckt på mossen med klassen. Missförstå mig inte,det var otroligt roligt! men när man trillat si så där 7-8 gånger är kroppen ganska mörbultad.
Så morgon dagen kommer inre vara rolig,och då ska man åka skridsko också.
Jaja,se det positiva i allt,jag får iaf en vecka med mycket rörelse ;)
Men för att återgå till mossen,så blev det "skridsko" med skor,mycket skratt,trillande och snöbollskrig.
En perfekt förmiddag får jag säga! :D
Men tycker det är synd att det alltid är någon som ska klaga,för att det inte blir just det dom vill,och då ska dom förstöra för oss andra. Men denna gången fick dom inte sin vilja igenom.
Och sen fick vi extra lång lunch,så hade en timme istället för 50 min. Haha,för vissa är det säkert inget,men för oss som vanligtvis har 30 min på oss att äta och sen fixa allt innan lektionerna är det en lycks.

Måste bara nämna här att jag blev vald till "veckans blogg" av min bästa vän! så vill passa på att tacka henne,jag älskar dig malin! och tack för att du valde min. Känns jätte roligt.

Nu ska jag se lite tv tror jag. Engelskan är fixad,så kvällen är räddad och ledig! :D
Godnatt <3 Puss!

Kommentarer
Postat av: MALIN

varsågod, min älskling. du var värd det <3

jag vill mer än gärna träffa dig snart!!!! nästa helg?

2010-01-19 @ 21:37:50
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0