Bio-helg

Hej!

Sista kvällen på ännu en helg.
En händelserik helg måste jag tillägga :D
Har hänt en massa roliga och annorlunda saker

I fredags kväll blev min julklapp äntligen uppfylld.
I julas fick jag en biokväll av min kära pojke,då kompis.
Och först nu har det blivit av,filmen blev "it´s complicated" Och först efter kom jag på att det var premiär,så vi såg den då utan att tänka på det!
Men kvällen var underbar,så som filmen. Det är verkligen en film jag kan rekomendera,pinsamheter och galet mycket skratt bjöd den på!
Och sen hade jag ju mysigt sällskap också,kan ha hjälpt lite.

Sen igår,var jag på församlingshemmet åtta för att ta hand om skit ungar till två!
Det var helt okej,jag och josse stog mycket i köket,så vi slapp dom ganska mycket ;)
Haha , nu låter det som dom är jätte jobbiga,men dom flesta är verkligen söta och jätte snälla.
Så det är en bra grupp :)
Vid kvart i tre hämtade josses mamma oss och körde mig hem,då jag åt och fixade mig och lite sånt.
Vid fem tog jag bussen till stan och bion där jag skulle möta Tarra!
Sen blev det helt struligt med beställningen,men det slutade med att vi fick två biljetter ändå.
Efter filmen stack vi och fikade på Barista och satt där tills dom stängde och sen körde hon hem mig,men vi blev klar i bilen och snackade i över en timme!

Så det var två sjukt underbara dagar! :D
Tack så jätte mycket Tarra,för en dag jag vill göra om!<3

Idag,har jag bara chillat,städat och fixat mina kläder lite!
Imorgon kommer älskling hit,mysigt! :D<3

Hoppas alla haft en trevlig helg!





 SE DEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ska nog se den faktiskt :D

2010-01-27 @ 19:21:04
URL: http://www.oliviaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0