lite smått och gott

Godeftermiddag!

Handlingen med pappa blev lyckat även för mig!
Vi kom in på guldfynd för vi skulle köpa något till min kusin,och när vi hittat ett gulligt halsband frågade hon i kassan om vi ville ta två till,för det var "ta tre betala för två" så det gjorde vi.
Det blev likadana örhängen som halsbandet och ett långt halsband med ett hjärta på till mig (A)
Så här ser det ut:

Läppglanset fick jag från en tidning igår! Och sen är det halsbandet jag fick!
Snyggt eller? :) Vad tycker ni?

Efter mycket provande,är det såhär jag kommer se ut ikväll:


Strumpbyxor-H&M
Kjol-H&M
Tröja med paljetter och puffärmar-H&M
Hjärthalsband-Guldfynd
Örhängen,ringar-Guldfynd

Nu behöver jag er hjälp,hur ska jag ha mitt hår?! :O

Så tacksam om ni ville säga vad ni tycker.

Gårdagens klädsel var detta:


Jeans-H&M
Linne med tryck-JC
Kofta-Lindex
Halsband(mitt kors)-konfirmations present av mamma och pappa
Örhängen-JC
Rosa rosett-H&M


Gårdagens inköp blev en väska och en kofta!
Lindex,149 kr!
H&M,99 kr!


Det var allt för mig idag! vi får se om jag hinner slänga in ett inlägg när jag kommer hem!
Brors lite på vilken tid det blir!
Puss (L)



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack så mycket söt. :)

Jag skulle nog valt samma som du.



Fina saker!!

2010-02-27 @ 17:41:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefint halsband! Jag gillar silver! Jag tycker du var söt med rosetten i håret, så borde du köra på ikvll med :)

2010-02-28 @ 01:02:04
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: FLORENCE

Skitsnyggt linne! :)

2010-03-01 @ 21:35:40
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0