Bilder i massor :D

Godkväll alla söta!

Haft en bra dag?
jag har,och än är inte dagen slut!
Var som jag skrev i mitt morgon inlägg på stan med Linnea,min kompis från Lomma.
Och det var superduper mysigt som alltid med denna tjej.
vi gick omkring i lite olika affärer,bland annat ur och penn som har rea! så där hittade vi båda ett halsband,bild på mitt kommer senare.
Sen strövade vi vidare och hamnade på Storgatan,som snart ska stänga. Dock ska Gina och h&m vara kvar,det är dom jag vet. Tror monki också ska vara kvar!
Men alla andra affärer ska bort,df är det rea överallt.
Vi var inne på make upp store som min kompis hade sagt till mig hade rea,men hittade inget som vi köpte.
Mitt fynd idag var en t-shirt på monki med texten "forever friends" som kostade 20 kr! så den hamnade snabbt i min väska :)

Tänkte bjuda på lite bilder från dagen!


Dagens klädsel består av:

Svarta jeans-H&M
Mörk grönt linne-H&M
Kofta-Vero moda
Halsband-fått av kompis
Örhängen-Bijou Brigitte
Svart rosett-H&M



Hittade även detta sjukt söta linne inne på H&M!
Är det sött eller vad? :)



Jag och älskade linnea!<3
Gud vad jag älskar dig min flicka! hade aldrig klarat livet utan dig och ditt stora stöd.
Du är fan en av dom som aldrig vikit från min sida,vad jag än berättat för dig eller varit med om!



Här var en bild på halsbandet jag köpte,vad tycks? :)
Den rosa tunikan är bara en av många plagg jag provade! Men gillade faktiskt den och vi får väl se om den får följa med mig hem någon gång ;)
Har dock lagt undan en rosa kofta som jag ska köpa! :)

Några bilder från igår får jag väl också slänga in!
sen vill pojken min ha lite uppmärksamhet! ;)


Sara in action! ;) hon klarade av sågen mycket bättre än jag och fick df ta hand om kapandet!



Så här vacker var min kära bästis idag! ;)
Ingen av oss hade direkt fina kläder,det handlade mer om varma och bekväma för det vi gjorde!


Dessa lås fick juniorerna klura upp koden till för att få skatten.....GODIS!


Vid åtta stack skitungarna,och då var alla ledare hungriga som djur!
Och jag tror inte mycket blev sagt under den första omgången av mat.
Det var rikigt sjukt,men gott var det iaf! tacos! :D


Spontanbild på mig och malin! visst är vi söta ? :D


Denna äran fick jag av rickard! Hade inte så mycket val när han hängde det över mig :P men frös jag innan gjorde jag inte det när jag fick detta över mig iaf!
Och visst lyser jag upp rummet? ;D haha!


Det var allt för mig idag!
Nu ska jag se film! :D
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Linnea da king bergqvist

Super duper muper luper fuper mysig dag! synd bara med min sko ledsen min anyway, nästa gång blir detmyskväll hemma hos mig! vi kan ha filmmaraton och lägga ansiktsmasker och grejs haha:D

Älskar dej stumpan, får ses snart igen!<33

2010-02-26 @ 00:03:12
URL: http://artikeln.blogg.se/
Postat av: malin :D

ja jag tycker vi e super söta hihi :D <33

2010-02-27 @ 03:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0