I love you

Hejsan alla söta!

Hur är det med er denna måndag?
Själv är det inte så bra,jag har oturligt nog blivit smittad av alla mina sjuka klasskamrater.
Så har varit hemma idag,så jag är redo att gå imorgon och skriva no-förhöret.
Som jag för övrigt inte börjat på än,men det är bara fyra sidor denna gången så det är inte så mycket att lära sig.

Hur har min helg varit då?
Jodå! Helt underbar,förutom att jag inte mått så bra,men det kan man snabbt glömma och bota för en stund med bästa vännen, ALVEDON!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan det.

Men hela lördagen var jag på församlingshemmet och tog hand om jobbiga 95:or ;)
haha,nej dom var faktiskt inte så jobbiga denna gång. Det är ett härligt gäng,inte som vi var. Men inte långt ifrån.
Fast samtidigt undrar jag om det faktiskt kommer finnas en grupp som vår,det var vi som bringade prästerna hopp om att fortsätta med konfirmand undervisningen. Och det är jag glad för att dom gjorde!
För alla andra som vill ska få chansen att ha lika kul och underbart som jag hade. Träffa vänner som man kan behålla länge och kanske till och med hela livet. Vem vet :)
Runt halv sex var jag hemma igen,och då blev det mat och sen film med päronen.
Filmen var "Ghost" och nej det var ingen skräck. Utan kärleksfilm. Och den var väldigt bra måste jag säga :)
Jag gillade den iaf,och mina päron också.

Sen igår var det kärlekens dag,och såklart spenderade jag den med min älskling :)
Åkte in till stan vid kvart över tolv och gick sen och kollade i lite affärer,köpte en tjocktröja jag kollat på.
En blå och storlek 38,dock är det större än vad jag brukar ha. Men just i tjocktröjor gör det inget tycker jag.
Desutom var det en liten modell.. så det passar mig bra.
Varm är den iaf! Och det är det viktigaste.
Sen strövande jag omkring lite,för att dra ut på tiden,eftersom älsklings buss var sen..och gick in på indiska.
och det är en liten mysig affär,som jag lätt hade kunnat handla mer i,om det inte vore för att det var så dyrt.
Där hittade jag ett hjärtformat ljus som jag köpte till mina päron i alla hjärtans dag present,eftersom jag,om jag ska vara ärlig,helt hade glömt bort det.
Och sen gick jag in på lagerhuse(stavning) och bara kollade runt lite. Har två tjejer som fyller år nästa vecka,
så tänkte kolla om jag hittade något litet men dock betydelsefullt som jag kan köpa när jag har lite mer pengar än jag har nu. (A)
Sen mötte man upp älskling och åkte hem hit. Först var det middag med familjen och sen kollade vi film resten av dagen/kvällen.
En helt underbar Alla hjärtans dag. Den bästa jag haft tror jag :)
Fick också blombukett och choklad av min groda! Han kan han,ibland ;)


Har tyvärr ingen bättre bild =/ men glad blev jag iaf!!!!
Tack igen <3



Hur var er alla hjärtans dag? och vad hittade ni på ? :)


Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Taack :D

2010-02-15 @ 15:45:32
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: MALIN

tack, detsamma, bästis. loooove you!

2010-02-15 @ 15:59:10
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MALIN

tack så jättemycket!

2010-02-15 @ 16:31:08
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja filmen var söt :)



Hade en finfin alla hjärtans dag, du med? :)

2010-02-15 @ 16:52:58
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: johanna [fotoblogg]

En massa arister har spelat in låten we are the world för alla i Haiti.

Kolla in videon på min blogg, den är så himla fin. man börjar nästan rysa när man lyssnar på den



http://haannaac.blogg.se/2010/february/we-are-the-world.html#comment



kramar

2010-02-15 @ 16:55:56
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Hjärt-chokladen är beroendeframkallande. Smälter som jag vet inte vad i munnen. ^^

2010-02-19 @ 11:37:02
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0