Lady Gaga,cool eller för mycket?

Godmiddag!

Nu är jag uppe på benen och har precis ätit frukost och nu sitter jag bara här och degar.
Ska nog in och ta en snabb dusch också,så om jag kan slå mitt rekord!
Jag är inte den sorten som duschar länge,eftersom jag har den torra huden jag har får jag utslag som kliar!
Så jag duschar snabbt och inte så jätte varmt. men mitt rekord är 1 min! ska vi se om jag kan slå det? ;)
så barnslig jag känner mig nu... jaja.

Satt precis och läste om lite mode! ibland blir man förfärad av vad människor tar på sig,och frivilligt! :O
Visst det är kanske mode,men inte ser det snyggt ut! :P Och jag hade aldrig kunnat ta på mig fler av dom sakerna modeller har på sig. Undra om dom egentligen tycker det är snygga saker eller bara har det på sig för att dom måste? Hade varit kul om man kunde ta reda på det!
Eller kändisar på galor! Det är otroligt vad dom kan komma med för olika och udda outfits!
Men vi som läser tidningen får ju iaf se väldigt olika outfits!

Lady Gaga är känd för att ha extrema outfits,men är det snyggt alltid? Det tycker INTE jag.
Som sångerska är hon jätte bra,men inte har hon bra smak när det gäller kläder.
Som detta liksom,hade ni kunnat ha detta på er? Seriöst nu?

(Bild från google)

Jaja,det är hennes val! och så länge hon trivs i det och gillar att klä sig udda får hon gärna göra det!
Hon har ju inte bara såna här kläder,utan hon kan ju klä sig snyggt också!
men just denna tyckte jag var lite överdriven.
Samtidigt måste jag säga att jag tycker hon är otroligt cool och skön som kör sin egen stil och vågar ta ut svängarna! och inte bara köra det "normala" och fina,utan kan också flippa ut lite med tokiga assecoarer och kläder!

Men vi hörs när jag duschat klart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0