dåligt beslut...förlåt!

Om det fanns något jag skulle kunna göra ogjort skulle det vara detta!
Mår så jävla dåligt,och är så bevisken på mig själv för att jag gjorde det. Jag som brukar vara den kloka och inte falla för grupptryck. Ja det verkar som inte jag heller är helt felfri. Något jag aldrig påstått. Synd bara att det skulle behöva hända för att jag skulle inse att det är så jävla fult!
Finns inget jag kan göra,hoppas bara att perosnen i fråga någon gång förlåter mig... Även om det tar lång tid är jag beredd att vänta och låta personen ta den tid den vill..


Annars har det varit en ganska okej måndag :P dock ligger snön kvar och mycket och såklart lockar det fram barnet hos folk och snöbollar flyger genom luften. Men det är när det händer inomhus som det har gått över stryr.
Haha,men på min skola är det typ sånt "krig" mellan 9B:s killar och killarna i min klass. Och idag var det snöbollar inblandat. och såklart satt lilla jag ivägen och fick en hel del snö på mig! inte kul :( och kallt som tusan var det när det smälte... ussh! Och sen inomhus också! trodde man att man var fri då så fick man en helt annan uppfattning nu.
Och sen en annan tråkig sak,man får veta att en "kompis" snackar skit bakom ryggen på en och ljuger!
Och denna person har sagt till mig att jag ska tänka på vad jag säger,men sen gör den exakt samma sak!
Hur dåligt är inte det? då undrar man hur den personen tänker..
och sen får man ju alltid reda på det på ett eller annat sätt,så det straffar ju bara personen tillslut ändå.
Då kan man lika bra säga det face to face än att snacka skit med någon annan.
Men denna personen har inte gjort det bara en gång,utan flera gånger... så ska man förlåta och ge en chans till? eller ska man stoppa det nu innan man blir rikigt sårad? Det är frågan. Men först ska jag fråga vf och låta personen förklara sig. Har han/hon inget bra svar,ja då kan man överväga det alternativet.

Nu ska jag plugga no och kanske även lite matte! och sen göra lite engelska också.
Trevlig måndag alla! :D (L)


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha hatar som killarna ska hålla på :p

2010-02-01 @ 16:22:36
URL: http://www.oliviaida.devote.se
Postat av: MALIN

du har ALLTID sagt att man inte ska prata skit bakom ryggen på folk och så, utan att man ska prata med personen - som du säger - face to face. men varför snackar du då skit om mig bakom ryggen? varför, karin, varför? varför gjorde du så mot din bästa vän? om jag ens var det, du kanske aldrig har tyckt om mig, precis som anna gjorde mot mig.

åh, just nu så kan du bara dra, sluta skriva till mig och sluta skriva OM mig. jag vill inte ha med dig att göra. du svek mig totalt.

2010-02-01 @ 17:23:31
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MALIN

du har ALLTID sagt att man inte ska prata skit bakom ryggen på folk och så, utan att man ska prata med personen - som du säger - face to face. men varför snackar du då skit om mig bakom ryggen? varför, karin, varför? varför gjorde du så mot din bästa vän? om jag ens var det, du kanske aldrig har tyckt om mig, precis som anna gjorde mot mig.

åh, just nu så kan du bara dra, sluta skriva till mig och sluta skriva OM mig. jag vill inte ha med dig att göra. du svek mig totalt.

2010-02-01 @ 17:23:37
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0