7/2-10

Hejsan!

Snabb uppdatering då!
Igår avr älskling här,och mormor för att fira mamma lite. Det blev middag och mys! :D
Rikigt härligt och det var kul att träffa älskling igen,efter en lång vecka utan honom :(
Idag kommer Farmor,morfar och hans sambo hit på tårtkalas. Och min mage tar dö på mig! :(

Tänkte bara snabbt slänga in dagens klädsel både från idag och igår:


Igår:
Gråa leggings-Gina
Svart tunika-Gina
Halsband-något som jag hittade i mitt smyckeskrin
Armband-Jc
Silver ringar(örhängen)-Guldfynd
Svart rosett-H&M (tror jag)



Idag:
Gråa leggings-Gina
Jeans klänning-Lindex
Halsband-H&M
Armband med sötvattens pärlor-hittade hemma i låda
Örhängen-Guldfynd
Svart rosett-H&M

Nu måste jag sticka! hörs ikväll (L)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0