28/8-10

Välkommen säger jag till en efter längtad helg!

Först nu har jag haft tid till min blogg och skriva ett inlägg som ni kan läsa!
Den senaste veckan har det gått i ett, har haft något att göra varje dag och har knappt varit hemma!
Men sånt är livet som student, som jag är nu. Mitt schema har börjat på rikigt nu och än så länge trivs jag med det :)

Igår var det sista dagen på Malmöfestivalen. Såklart var jag där :)
Trots lite strul och sånt så hade jag en trevlig kväll som slutade 20 över tolv då min skjuts kom.
Snart ska jag sätta mig på en buss till svedala och gå på kräftskiva hos min lilla kille! ;)
Hoppas jag får trevligt, men det tror jag!

Så här ser jag ut


Kjol-Monki
Tröja-JC
Smycken- JC och present

Ha en bra kväll! :D
Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

fin outfit :D jag kollar på tv

vad har du gjort i helgen då? :)

2010-08-29 @ 11:18:22
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Julia Krantz

söt outfit!

2010-09-24 @ 23:23:56
URL: http://juliakrantz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0