Dagen

Hejsan!

Solen skiner ute och jag kom precis hem från en trevlig dag på stan!
Kan denna torsdag bli bättre? ja faktiskt! Fick ett underbart sms av bästis som tydligen gått runt till sjukt mycket folk om att det ska bli krök och grilling på ett ställe som kallas Gylins, och jag ska dit!
Det var grymt länge sedan jag var på någon träff, och även om jag inte dricker så är det alltid trevligt att träffa folk!
Så där kommer jag befinna mig från åtta och framåt. Vet inte hur länge det blir att jag stannar, men kameran kommer vara med mig under hela tiden ;)

Idag är det även 1 April, och som många redan har skrivit- AKTA SÅ NI INTE BLIR LURADE!
Själv blev man lurad inatt av Jesus, inte kul! och hon bara satt och skrattade åt mig. Då känner man sig ganska liten. Men så är det, så man får vara extra noggran idag!

Mitt inköp idag, såklart kan jag inte hålla i pengarna, jag har ett problem där!
Men till och med sarah tyckte jag skulle köpa den, och då kan man inte stå emot (A)
Blev iaf denna skönhet


Den blommiga saken fick hänga med Karin hem! :D 79.50 på H&M

Min kärlek gick även till denna, men som inte fick hänga med hem idag :(


Ljusblå blus 89.90 på Vero moda



Nu ska jag vara duktig och stryka lite av mina kläder, så jag har något att ta på mig! :)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Miranda

den där blommiga tshirten var assnygg :D

2010-04-01 @ 17:06:55
URL: http://stockholmssyndrome.blogg.se/
Postat av: Therése

haft en bra dag? :)

2010-04-01 @ 17:31:27
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: tttilda ///'♥

söt tshirt!:)



gladpåsk!♥

2010-04-03 @ 17:27:01
URL: http://mickelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0