Test-info om mig

Kom på att ni inte vet så mycket om mig :)
och när jag hittade detta test på en blogg som jag läste så tänkte jag att jag skulle göra det!

1. Fullständigt namn ? Karin Johanna Friberg
2. Exakt ålder? - 15 år och 10 månader
3. Vart bor du? - i sverige ;)
5. Husdjur? - inget
6. Färg på ditt hus? - gult
7. När är du född? - 94-06-26
8. Klass? - 9a
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - nix
11. När gick du upp i morse? - 10.30
12. När ska du sova ikväll? - nio-tio
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? -  öh,nej
16. Vad har du ätit idag? - en massa XD känns som jag bara har ätit
17. Dagens klädsel? - jeans,linne och älsklings tröja
19. Dagens sötnos? - ingen aning :O
21. Har du många vänner? - ja, en jävla massa ;)
23.. Vem kramade du senast? -  farmor
24. Vem va du med senast? -  familjen annars älskling
25. Hur många har du varit kär i? - två
27. Har du pojk-/flickvän? - ja!<3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - henrik(bror)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?  älskling och det stod "haha kyss"

FAVORIT :
31. Film? Alla möjliga
32. Låt? samma där, jag gillar alla jag lyssnar på just nu
33. Mat? kina mat! :D
34. Dryck? - läsk!
35. Färg? - alla möjliga
37. Stad? -  malmö och vår kära huvudstad
38. Land?  hmm...något varmt :D
39. Ämne i skolan? - svenska
40. År? - 2010


SENASTE :
41. Personen du tänkte på? -  Älskling
42. Personen du kysste? - Älskling får ta åt sig äran där också ;)
43. Gången du spydde? - 4-5 år sedan
44. Gången du grät? -  för några veckor sedan
45. Pizzan du åt? - Hawaii
46. Gången du var i Göteborg? - två år sedan tror jag
47. Gången du var i Stockholm? - sommras
48. Gången du var full? - never
49. Gången du var hög? - hög på livet!
50. Personen som såg dig gråta? - Sara


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på vilket humör jag är på
54. Tv-spel eller datorspel? - inget av det
56. Hångla eller puss? - båda :D
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - lika kul båda sakerna
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - öh,inget?
60. Svart hår eller blont? - blont tror jag
61. Blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? -mums, båda!
63. Göteborg eller Stockholm? - Båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - spelar ingen roll
68. Älska eller älskas? - måste vara åt båda hållen!
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL :
70. Personer du älskar? Mina vänner, familj och släkt
71. Personer du hatar? - hatar är ett stark ord, men ogillar. Några
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - en ofc ;) trogen
74. Glassar du ätit på en dag? - 3-4
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -minst två som jag ska på!
76. Gånger du haft minnesluckor? - en kanske, minns inte ;)
77. Gånger du varit hög? - never
78. Personer du saknar just nu? - en massa :/
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en kanske, men är inte så säker längre

VEM :
80. Vill du kyssa nu? -  Älskling tror jag
81. Ska du träffa imorgon? -får jag se.
82. Sjöng du senast för? bror
83. Hade du senast en msn konversation med? - dennis och elin :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - shit, ingen aning
85. Vill du ta med på en resa nu? - bästa vän!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova hos inatt? - mig själv :D


VAD :
90. Gör dig glad? - Mina vänner,familj och älskling
91. Gör dig ledsen? - saknaden av folk
92. Vad vill du helst göra nu? - sova XD
93. Önskar du att du slapp göra?- inget
94. Vill du ha nu? - en kram och puss av älskling :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  pengar! :D
96. Längtar du till julafton/nyår? - visst, lite!
97. Tycker du om dina betyg? - ja, men ska höja mig
98. Ångrar du i ditt liv? - lite små saker
99. Är det bästa som hänt dig? - mina vänner och älskling :)
100. Hur mycket är klockan?- 20.19


Nu fick ni veta lite mer om mig! :D
Kramar


Kommentarer
Postat av: malin

min påsk har vart toppen ;) Din då ?<3

2010-04-04 @ 20:29:35
URL: http://lifebymk.blogg.se/
Postat av: MALIN

PUSS.

2010-04-04 @ 20:32:49
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MALIN

kan du skriva något jag kan blogga mer om så att bloggen blir roligare? :)

2010-04-04 @ 20:38:13
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0