Biotime

Godmiddag!

Annorlunda lördag än vad det skulle varit för mig. Egentligen skulle jag varit med konfirmanderna idag, men eftresom jag under två dagar nu har haft ont på vänstra sidan av min hals, så släppte inte mamma iväg mig imorse. Så det blev att somna om och ta en vilodag idag.
Ingen jag säger nej till, men eftersom vädret är så fint hade det varit roligt att göra något. Men kanske kan umgås med familjen ändå ;)

Fredag igår, det innebar skolan såklart men efter den stack jag,sofie och alexandra in till stan och gick omkring där. Träffade senare älskling och så fick dom träffa honom också efter mycker tjat ;)
För han hade bjudit mig på bio, och jag valade filmen! Det var en bra deal tyckte jag!
Filmen som jag hade valt var


Och jag älskade den! kan var för att jag gillar dessa skådespelare eller för att filmen var rolig och innehöll allt.
Så df får denna film 5/5 möjliga! Och jag säger till mina fina läsare att se den! :D
Kul att se om ni delar samma åsik som jag kring den.
Men tack till älskling för en underbar kväll och en trevligt idé från hans sida ;)
Ibland kan killar få till det. hahahha (A) Puss!


Nu ska jag fixa mig, slänger in dagens klädsel senare! :D
Puss


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: nedu,d et är det värkligen inte..



joda, fast det skulle egentligen vart våran halvårs dag idag så det är la sådär.

sj?

jag har lanat med linnda så ska vara med henne (a)

själv? :)

2010-04-10 @ 14:06:04
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: f

den filmen verkar bra :)

2010-04-10 @ 23:24:25
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Michelle

Den filmen vill jag se!

Sv: HEY! Det är alla tiders, hur är det med dig? :)

2010-04-11 @ 15:03:57
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0