Svar till sarah!

Tack så mycket för dina frågor! Här kommer svaren.

1. Vad tycker du om moi?
Svar: Haha,sarah! Jag älskar dig gumman,du är helt underbar och vi har så kul tsm. Tyvärr har det inte blivit lika ofta som vi brukade när vi var yngre,men får hoppas att det bara är en period! Du är snäll,rolig och jag kan verkligen lita på dig! Har hur många knäppa och sjuka minnen som helst med dig,och jag hoppas bara på fler genom åren! <33

2. Vilken är din favoritbok?
Svar: Du om någon borde väl veta att jag verkligen inte kan välja! haha. Men jag gillar Twillight serien väldigt mycket. Hemsökt serien är också helt underbar! Med humor och spänning i ett. Magnus Nordin har gjort några bra böcker också, bl.a Svart drama,prinssesan och mördaren,årstads mödraren. Har inte läst den senaste än,men den verkat också jätte bra,djävulens märke. Hmm....Grottbjörnens folk är också en av dom bästa jag läst. Första boken är det och det finns 5 ute än så länge. Underbar vuxenlitteratur med mycket intensiv kärlek.

3. Vilken är din favoritblogg som du läser?
Svar:ojdå,det var ingen lätt fråga. Jag läser så många olika och bra bloggar på sina egna sätt. Men om jag måste välja är det nog,kändisblogg:Kenza, Privatblogg:linnea,systers blogg!<3 Linneas,för att hon skriver så grymt
klokt och gripande. Man känner igen sig i väldigt mycket av det hon skriver,och inspererar mig till vissa inlägg kring vissa frågor.. Och Kenza,för det är roligt att läsa någons som är så stor som hennes. Och för att hon ändå verkar vara så jordnära och står med fötterna på marken.

4. Vilken är din bästa disney film?
Svar: ojdå.. kan man välja? alla är lika underbara på sitt sätt. haha. Är ett stort Disney fan,men har tyvärr inte alla :( vilket jag är lite ledsen för. men jag får väl fixa det. Men jag gillar "skönheten och odjuret" väldigt mycket! Det är en av dom bästa enligt mig. Och sen har vi ju klassikerna,"Askungen","Törnrosa","Den lilla sjöjungfrun" m.f. Som alla är lika bra på sina sätt,och lika underhållande. Kan nog inte svara bättre än det faktiskt.

Hoppas du är nöjd med svaren! :D
Det var allt för mig idag,skriver imorgon när jag kommer hem från stan.
Godnatt mina vänner (L)


Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Vad har Linnéa för adress? Verkade vara en spännande blogg!:)

2009-10-18 @ 11:59:38
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0