Läger

Hej kära läsare och bloggen!

Länge sedan nu,och mycket har hänt. Lite saker har ändrats,till det bättre. Men framför allt,jag har haft så otrolig roligt! Minnen för livet har skapats. Och vänskaps band har blivit starkare.

Ledarlägret var rikigt mysigt. Och roligt! Och dessa dagarna har jag ätit så otroligt mycket god mat,eller bara
mat över huvud taget! och har faktiskt gått upp nästan ett kilo,jag är på gång nu! :D
En bit kvar,men sen har jag nått mitt mål. Har bestämt mig för att nå 45 kg,normalt för mig och då kanske jag kan få tyst på dom munnarna som säger att jag väger för lite ;) Och sen bevisar det också att jag inte har anoroxia,för då hade jag aldrig velat gå upp frivilligt. Men tbx till lägret då. Stannade upp till 3,då alla var helt slut. Efter två filmer "The village" och "Grease". den första hade vi inte sätt innan,och var en aning läskig. Men alla lyckades somna vad jag vet och sov till runt nio då vi skulle äta frukost. Vissa var mer svår väckta än andra,men till slut var alla uppe.
Vid halv fyra lämnade vi den lilla gula stugan och begav oss hem. Man kan lätt säga att vi alla var ganska trötta.
Var hemma vid halv sex-sex. Och då var mina småkusiner här -.- tack och lov stack dom vid åtta och sen var det sängen vid tio.

I onsdags var det upp tidigt för att vid 10 vara på prästgården och dags för ku-läger.
Och nobelmiddag! När man hör namnet kyrkans unga kan man aldrig tro att vi gör det vi verkligen gör. Det är så långt ifrån kyrkan som man kan komma. Och det är så otroligt roligt!
iaf,det var lång klänningar och fina frisyrer/sminkning och man kände verkligen som en prinssesa den kvällen!
Och maten,mums! helt underbart gott var det. Och inte glömmer man Malins och Tarras fina dekorering! verkligen fantastiskt.
Menyn bestod av.... Förrätt: rostbifftoast. Huvudrätt: Hasselbaks potatis med black and white kött/sås. Såsen var då "beasås" och chokladsås. Jag vet,det sista låter inte så gott,men tro mig,det var farligt gott som malin sa.
Och till efterrätt var det chokladpudding med hallonsås och kex.
En väldigt stilig middag,om man nu kan säga så. Och mycket skratt var det under tiden. Som alltid med det gänget.

Från middagen:

 The girls (L)

 <3

 Efterrätten.
Visst ser den god ut? :)



Vid tolv stack jag hem,för mådde inte så bra =/ så blev inget sova över för mig. Och sen igår var man inte heller så jätte pigg och ändå skulle man hem till farmor. Men satt mest i soffan med en bok och var bara social under måltiderna. Vilan verkar ha hjälpt,för idag mår jag mycket bättre.

Har också varit och slingat mitt hår! Så hann läsa ut två modetidningar och snacka lite innan man var klar. (två timmar tror jag det tog) Det var både jag och mamma som gjorde vid oss medans killarna var iväg och gjorde lite saker tillsammans. Sen stack man vidare till triangeln och köpte skor,en hårklämma och ett halsband. Sen åkte vi hem och sen har man suttit lite vid datan. Och sen vid åtta blir det hem till malin med lite människor.
Och imorgon ska man också till henne,för då är det äntligen hennes tur att fota mig. Som hon och jag har längtat! Ska bli så kul :D Bilder får ni absolut se när jag får dom av malin :) så då får ni hemsk gärna säga vad ni tycker. Jag har faktiskt ingen aning om vad der blir för tema,så det får vi alla se.

Det jag köpte idag:
 
Stövlarna Din sko 349 kr
"Finskorna" Din sko 299 kr
Klämman Glitter 26 kr
Halsbandet Glitter 79 kr

Och så här ser jag ut nu+ dagens outfit

Kofta H&M
Byxor H&M
grönt/blått linne H&M
Halsband Glitter


haha , ja som ni ser har jag väldigt mycket fån H&M. Älskar deras kläder och den butiken på storgatan har så mycket fina saker.
Så det är en av mina favorit butiker :)

Tiden går fort när man skriver,och det har blivit mörkt utanför fönstret. Kom precis och tänka på min saga jag skulle skriva :O den har jag inte börjat på. haha! så blir det när man har mycket att göra,och det har jag minst sagt.
Till nästa vecka har jag två uppsattser som ska vara inne,och jag har inte börjat på någon av dom. Duktigt karin! Kanske får göra det nu då, iaf Non. Ska skriva en uppsatts om månen hade jag tänkt. Vi arbetar nu med rymden. Ett intressant område tycker jag. Mycket roligare än teknik,som vi för övrigt inte har fått tbx än. Får vi väl nu på måndag.
Nej,nu ska jag faktiskt börja skriva på den,så jag slipper ta hela på söndag! Får se om jag slänger in något litet senare ikväll,annars hörs vi imorgon!
PUSS (L)


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket! Men denna idén har jag fått från en tidning (digitalfoto), men ändrade lite bara :P

2009-10-30 @ 18:04:08
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Härligt när saker blir till det bättre!

2009-11-02 @ 13:02:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: nej tyvärr lämnar jag inte ut min privata msn, men du får gärna adda mig på blogg msn'n loggar in där ibland ;D.

2009-11-02 @ 18:56:11
URL: http://byellen.se/
Postat av: Jennie

söta klänningar ni hade :)

2009-11-03 @ 22:04:30
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0