så olika

Hejsan mina underbara vänner och läsare :D

Helgen har börjat efter en mysig vecka med endast tjejer! Måste bara säga att det har varit så lungt och skönt utan killar,även om det är kul att ha dom där också. Men vi hade så mycket tjejsnack hela dagarna. och det kändes som flera fick sina röster hörda som inte brukar få det.
Konstigt egentligen att man inte kan säga vad man tänker och tycker för att det finns killar i rummet,liksom vad gör dom för att få tyst på oss? jag vet faktiskt inte,önskar jag kunde svara på den frågan själv,men det kan jag inte. Jag tror ändå att det har mycket med att göra att killar gör ljud ifrån sig,kanske säger någon komentar här och där,som gör att man inte vågar säga det man hade tänkt.
Jag tycker också att man borde strunta i dom,visa att man är så stark i sig själv att man inte bryr sig om vad dom säger eller gör. För vi tjejer har ofta kloka saker att komma med,och det är synd att inte världen får höra dom.
Jag har sakt det inna,och jag säger det igen! tjejer,stå upp för er själva! låt ingen trampa ner er,visa att ni är tjejer,vi som klara allt! ;)

Bio igår då,vi såg "the ugly truth" och den var rikigt rolig! :D jag tror det är något för både killar och tjejer,för killen var inte så snäll och så som killarna brukar. Utan detta var liksom en pervers kille som absulot inte var rädd för att säga vad han tyckte och tänkte. Välidigt rolig handling också tyckte jag. Att en kille ska hjälpa en tjej att få sin drömkille. Liksom,ibalnd tycker man ju att killar inte kan göra något,men vad dom är bra på är att tyda andra killar. Jag menar,hallå! vem vet inte vad som rör sig inne i en hjärna när killar tänker på tjejer. Man vet ju att killar tänker på bröst och röv när dom ser en tjej,det är liksom så dom är skapta ;) haha.
Men ibland skulle man nog behöva en handbok för att förstå hur dom tänker,och vad är bättre då än en kille som vet hur det manliga könet funkar.
Gott om skratt blev det och lika roligt hade vi på bussen hem,och nej vi bryr oss inte om vad vi snackar om på bussen,men ludde skämdes lite över oss. haha :)

För det är ju såhär,egentlugen bästa sättet att få reda på så mycket som möjligt,är kanske inte alltid att läsa tidningen,lyssna på radio eller kolla på nyheterna. Man kan mycket väl sätta sig på en buss och få reda på allt man vill och kanske till och med mer. För på bussen discuteras allt möjligt.
Om vem som har legat med vem,vad man har gjort i helgen,vem som är kär i vem osv. Jag tror ni vet vad jag menar. På bussen är det liksom som allt det här privata som man i vanliga fall inte skulle prata om öppet,det försvinner. Och plötsligt har man inte så svårt att prata om när man hade sex senast,och med vem.
Vad man kanske inte tänker på alltid,är att omgivningen kanske inte vill veta vem jag hade sex med.
Men åh andra sidan,det är ju mitt liv som jag ger ut,det är ju mest synd om mig om hela malmö får veta detta.
haha,jag menar inte att det händer,men man vet ju aldrig var den info man ger ut hamnar någonstans,vilket kan vara lite farligt. Men det tänker man inte på just då,och det är faktiskt roligt att snacka om lite udda saker,jag är van. och jag har alltid lika kul på bussarna,dock inte om jag är ensam,men vem har det?

Måste också få skryta lite om mitt so-prov.
Vi hade prov om massmedia. Och på första delen fick jag 19/27 och på andra MVG-! jag är grymt glad för detta. och kände att jag var bara tvungen att dela med mig (A)
Nu har man precis gjort klart no:n,eller ja,har intevjun kvar.
Får se om det blir hemmakväll idag eller om man hittar på något med dom andra.
Vi hörs mina vänner (L)
Puss :D






 Stor kärlek till denna killen asså!<3

Kommentarer
Postat av: Syrran din<3

ellerhur ska man välja själv? dagens ungdomar är så naiva och tråkiga, liksom hallå lev livet medans ni är unga? haha

saknar dig min skatt och vill träffas snart snart snart<333 kanske om någon helg? ring eller messa maj ok?:D pussen my darling

2009-10-06 @ 18:08:15
URL: http://artikeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0