New Moon!


Hemma från New moon nu! Och den var precis så bra som alla sagt. jag som älskat böckerna har inte blivit besviken av filmerna heller! Längtar tills den tredje kommer ut nu och sen den fjärde. Som antagligen kommer delas upp i två för att boken är så lång som den är.  
Från ha varit ett Edward fann har jag gått över till jacob nu! Jag är ledsen alla där ute,men han går helt enkelt inte att motstå. ;)
En super mysig kväll hade det varit. Vi fyra har alltid lika roligt och mysigt av någon anledning. Känns som det är bara vi som försöker träffas och sånt. Även om vi frågar fler,brukar det oftas sluta med oss fyra ändå.
Jag säger inte att det är något dåligt,för det är underbart att vara med dom! Och vi skrattar alltid som galningar. Som nu ikväll på bussen hem,så sjukt roligt vi hade det!! Love it,love you :*

Åh,nu har man fått reda på att det blir ingen ledarutbildning imorgon! så jag är fri för förslag. Dock kan jag inte göra något på kvällen =/ för jag får inte lämna huset, inte för att jag varit olydig eller något sånt,utan för att mina päron ska bort och min farmor ska passa mig och min bror. Så därför får jag inte ge mig iväg. :( Mycket tråkigt. Så ni som också är hemma imorgonkväll får ta och underhålla mig på ett eller annat sätt.

Bara en dag kvar till första advent :O gud vad tiden går fort!
Det är inte långt kvar av denna terminen,känns som den flygit förbi. Och det är först nu man vaknat upp och insett hur snabbt tiden verkligen har gått. Mycket har hänt,och mycket kommer hända. Det är jag säker på.
Tack och lov att vi har en termin kvar , för jag är inte redo att skiljas från min klass,inte nu när vi har sån bra gemenskap. Och alla kan umgås med alla. Något vi aldrig kunnat förr.
Helst hade jag aldrig velat lämna det trygga och ge mig ut i det okända, men samtidigt vill jag inte vara kvar i nuet. Jag vill fortsätta framåt och se vad som väntar på mig,vad framtiden har i beredskap för mig.

aja , nu ska jag fixa mig och sen krypa ner i min härlig och varma säng och kanske kolla lite tv eller läsa.
Vi får se vad jag hittar på,hur som helst kommer jag sluta skriva ;)
Så godnatt mina vänner (L)
Kram!

Mina favorit posters New moon :







Kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Dom filmerna är BÄST (L)

2010-04-04 @ 21:58:00
URL: http://oneandonly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0