;)


Välkommen sköna helg,säger jag. Äntligen helg igen efter en jobbig men spännande skolvecka.
Var inte så hemsk att komma tbx till skolan som jag trott,och jag blev förvånad över hur mycket jag saknat alla!
Det är nu det gäller,dessa ynka sex veckor har man på sig att höja sina betyg,och visa lärarna att man förtjänar det där VG:et eller MVG:et. känns sjukt,om två månader ska vi välja vår framtid. Men jag har ändå ett försprång,jag och alla dom som vet vad vi vill bli,tänk dom som inte har en susning vad dom ska välja. Tänk bara vilken spress dom måste ha på sig,inte bara höja sina betyg utan också välja vilken linje dom vill gå!

Aja,det är helg och skolan börjar inte igen fråns på måndag och därför ska jag inte skriva något om det.
Har ju fått bilderna av malin,fick dom i tisdags och gud vad fina! inte blev man besviken här nej.
Bilderna får mig att se så vacker ut,och på visa känner jag inte ens igen mig själv. Tänk att det är jag på dom bilderna,tänk att det är jag som gör dom poserna och tänk att det är mig malin fota! allt är så overkligt.
Men jag är sjukt lycklig,framför kameran är min plats,och det har jag inset nu. Tufft bara att det är sån jobbigt branch,och ge mig in i den tror jag inte jag vill. Visst,styrkan finns där,men inte längden. Än så länge får jag stå framför mina vänners kamera och göra det jag älskar.
Men en chans har jag att bli fotad i en studio,av en rikigt fotograf! så det hoppas jag verkligen blir av.
Tänkte lägga in mina topp tre favoriter! :D Och då är dom fixade av malin. Finns i orginal såklart men då blir det en väldigt massa bilder. Så håller mig till dom tre idag. Sen kanske jag slänger in fler någon annan dag.







Där är tre av dom,som jag sa innan alla är fixade. Dock bara färgerna och lite sånt. Så det är jag på alla ställen. ingen inklippt ;)
Nu ska man snart sticka iväg och handla till ikväll då det blir maskerad hos mig. Och jag ska vara playboybunny,får se hur detta ska gå! men kul ska det bli. Och det är bara tjejer tilllåtna,något inte killarna var så glad för. Men dom får stå ut! ;)
Så vi hörs.
Hoppas ni gillar bilderna,jag hade väldigt rolig undertiden iaf.
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: Tarra

Tjoho! :) Fina bilder! Som vanligt! :D Tråkigt att modellbranschen är så hård, för du skulle verkligen passa i branschen, men tyvärr är dom plåtningarna inte alltid så kul och livet runt omkring är HÅRT! Hoppas ni hade kul i helgen! Ses på torsdag! KRAMAR

2009-11-09 @ 08:46:26
Postat av: Malin

den sista bilden är så vacker och stämningsfull! fast som amatörfotograf hade jag nog önskat lite mer highlights runt ögonen i redigeringen, men malin vet ju vad hon gör bättre än vad jag gör så jag ska nog bara vara tyst :D

2009-11-09 @ 19:47:46
URL: http://mollymedusa.blogg.se/
Postat av: Malin

den sista bilden är så vacker och stämningsfull! fast som amatörfotograf hade jag nog önskat lite mer highlights runt ögonen i redigeringen, men malin vet ju vad hon gör bättre än vad jag gör så jag ska nog bara vara tyst :D

2009-11-09 @ 19:48:31
URL: http://mollymedusa.blogg.se/
Postat av: Isabelle :D

Gulliga bilder <3

Trevlig blogg!

2009-11-13 @ 17:26:36
Postat av: Annie

Fin blogg du har, och bilderna var enormt fina :)

2009-12-07 @ 20:58:45
URL: http://amohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0