min tanke....

En kille sa till mig idag "vad är ett förhållande utan sex?"
Och det är såna killar jag stör mig på!! ni som inte inser att ett förhållande är så mycket mer än just sexet,som består av så mycket mer än det!
Jag förstår att man vill ligga med någon man tycker om,det är inte så svårt att inse. Jag själv kommer säkert känna detsamma när jag blir mogen för det. Men när man inte är det låter det helt sjukt. Jag kan lätt säga att jag hellre är vän med en sån människa än vara tsm med den.
Bara för att det är några som tänker så,okej en hel del,så betyder det inte att det blir så för alla?!
fast klart,lite sanning finns det säkert i det , och om några år kanske jag tänker likdant. Men som det är nu har jag svårt att förtså det. Hur man tänker,hur man inte kan ha ett förhållande utan sex? för det är väl mer,eller är det bara som jag inbillar mig? kanske är jag som har fel och ni andra rätt,är det så?
Jag hoppas inte det , för då vet jag plötsligt inte vad jag ska tycka om världen längre.
Men jag håller med om min kompis som sa "man vill bara slå vissa killar i huvudet med ett baseballträ så dom får in lite vett :O" asså helt underbart! älskar den meningen. Och så väldigt rätt också. visa killar är verkligen idioter och bara sårar en,medans andra är underbara och älskar en för den man är.
Såklart är det dom farliga och lite spännande man väljer,men det är dom snälla och underbara som vinner i längden. Men just nu är jag lite off när det gäller kärleken , trots att jag saknar dom varma famnarna och det,så klara jag mig bra! Hur som har jag ändå inte tid för någon kille i mitt liv.

När vi ändå är inne på min upptagna tid,så är två öppet hus avklarade och två kvar. Har varit på heleneholm och där är jag intressead av samhäll-musik. Och sen var jag också på rönnen,däe jag är intresserad av omvårdnadsprogrammet. Eftersom denna lilla tjej ska bli sjuksköterska i framtiden :D
Japp,jag hoppas nu bara inte jag ändrar mig. men inte så troligt,har vetat vad jag velat bli i snart 10 år så!
Cyber och Klaras tur är det att besöka på lördag iaf! Sen blir det bara att bygga upp mina betyg och hålla kvar dom jag har så jag kommer in på linjerna också! eller ja,mitt första hands val,vilket jag inte rikigt vet just nu (A)
Men det kommer hoppas jag.

Okej , det blev ett litet inlägg idag! och inte direkt om en person som jag lovade,men jag är iaf igång med det. så det kommer :)
Hoppas alla har haft en fin dag
kramar(L)

Kommentarer
Postat av: Therese

Nä verkligen inte^^

Öron höll ju nästan på att trilla av^^Kram

2009-11-19 @ 07:18:42
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack, blir superglad! :D

2009-11-22 @ 12:19:23
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: 1997-

titta, jag vet om att vi glömmde ta bilder men det får bli en annan dag, (L) jag har inte pengar så vet inte om jag kan följa med, måste övertala mamma :/<333

2009-11-24 @ 17:00:00
Postat av: Tarra

Karin!

Jag är gammal, men sex är INTE allt i ett förhållande! Dom som säger det lever i en fantasivärld och är inte värda att dejta ändå! Kram Tarra

2009-11-25 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0