Till Adde


"Livet har sina motgångar men för det mesta är det underbart att leva"

Innan jag börjar på den texten jag tänkte skriva idag vill jag bara säga att jag fick en önskan,och den ska jag skriva i nästa inlägg.Mer om det då!

Livet går upp,livet går ner
Utan dig vid min sida står tiden stilla
Man säger att det blir bättre,alla säger att jag ska kämpa
Hur ska jag orka när det känns som någon tagit mitt hjärta fån min kropp och kastat bort det
Hur ska jag orka att kämpa när allt känns meningslöst?
Jag vet inte när det var du kom in i mitt liv,men jag vet att jag var elva och du nitton
När man tänker efter är det otroligt att vi ens började prata,att du ens funderade på det
Att du som nittonåring ens tittade åt mitt håll,eller inte tittade..
Att du la märke till mig,av alla i landet var det mig du valde
och idag är jag så glad för det,att jag fick dig som vän
Inget stod emot vår vänskap,vår vänskap är unik
ingen kommer någonsin bli så bra som du
kommer aldrig älska någon på samma sätt som jag älskar dig
ingen kommer förstå mig som du gjorde
När du flyttade till USA lovade vi varandra att inte tappa kontakten
och det gjorde vi inte,några sms i månaden fick jag
där du berättade vad som hände och undrade hur jag hade det hemma
när du skaffade flickvän och sen fick reda på att hon var gravid
berättade du det för mig
Också när din flickvän flyttade hem till dig i Stockholm pratade du med mig om det
När din dotter föddes smsa du mig och sa hur lycklig du var
När jag hade det svårt var det dig jag smsa
När jag behövde stöd och tröst fanns du alltid där
När du försvann,fyra år senare
känns det som du tog en del av mig med dig
och jag kan inte leva utan den
utan dig
utan dina underbara ord
utan att du finns där brevid mig och stöttar mig
önskar du kom tbx
önskar jag fick se dig le
önskar jag fick känna dina armar krama om mig
önskar jag fick höra dig skratta
eller bara att se dig komma gående emot mig
fast jag vet att det är omöjligt
är det vad jag önskar mest
mitt liv är inte helt utan dig brevid mig
mitt liv har ingen mening om du inte finns där
låten jag alltid kommer koppla till dig
låten som får mig att gråta av sorg och längtan efter dig
men också av lycka
lycka för att jag känt dig i fyra år
fyra underbara år
dom fyra lyckligaste åren
i mitt liv
tårarna som runnit för dig
dagarna av sorg och saknad
tårarna som kommer fortsätta att rinna för dig
men också léendet jag får när jag tänker på dig
tänker på det vi hade
den vänskapen
den finaste någonsin
Adde,bästa vän
killen som aldrig kommer lämna mitt hjärta
min kropp
min själ
fråns jag dör,för då
dör saknaden och minnet efter dig
med mig
Adde,bästa vän
ÄLSKAR DIG
kommer aldrig glömma smeknamnet du gav mig
det finaste jag fått
det som alltid kommer eka i mitt huvud
sötkvisst....

Låten som tillängnas dig, Andreas,kille som hjälpte mig att blir den jag är idag
killen som alltid kommer vara bättre än alla andra killar
killen jag aldrig kommer glömma
aldrig kommer sluta älska

http://www.youtube.com/watch?v=68XHaz98CeU - No way out.
Lyssna och njut.
Adde,jag älskar dig med hela mitt hjärta,hela min kropp!





Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :D Gå in på http://designadinblogg.se/ och se hur man ändrar i bloggen.. Den sidan har massa bra hjälp :))

2009-11-11 @ 19:49:49
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Tarra

Hjärtat, mitt hjärta blöder med ditt. Jag är så ledsen. Man ska inte behöva känna på den typen av sorg i din ålder.

2009-11-12 @ 14:45:38
Postat av: Therese

Jag vet^^ Belv verkligen kär i hennes böcker första gången jag läste Hur kär får man bli^^ Ska nog åka till bokia och köpa den^^ Måste ju läsa den nu när jag vet att den finns^^

Klart, det tar vi på torsdag^^ Du kan ju börja fundera på hur du vill ha det, så att du har lite ideér^^

Puss och kram

2009-11-13 @ 15:09:43
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Vet du vad? Du låg precis på listan bland mest kommenterade^^

2009-11-13 @ 15:27:02
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: hannah

bra blogg :)

2009-11-13 @ 21:53:50
URL: http://piffanpuffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0