Ny serie :)

Hej mina sötnosar!
Idag är dagen jag längtat efter länge,dagen jag har träffa broder(och inte henrik som e min lillebror och riktiga) utan den stora och inte den riktiga ;) haha
iallafall så träffade jag han vid tre,och sen stack vi hit och lämnade hans cykel.
och sen tog vi bussen ner till Gustav och gick till triangeln och där köpte jag present till Julia,som jag ska åka upp till på onsdag, för hon fyller snart år.
Och sen stack vi till mc och åt glass och satt och snackade lite där.
Sen vid fem kanske tog vi bussen hem till mig och satt och snackade ännu mer,och sen när vi skulle äta stack han hem.
Men det var en rolig dag iaf! och jag hoppas vi kommer träffas fler gånger broder :D
När han hade stuckit hem så åt vi mackor och tittade på lite bilder och lyssnade på lite musik.
Och sen satte dom på någon krigsfilm eller något,så då gick jag upp och satte mig här.
Tänt mina två ljus har jag gjort,och lukten av jordgubbar har redan spridit sig i rummet.
Imorgon blir det en riktig slappedag,fixa mitt foto till id-kortet jag ska få! Så att jag kan betalda med mitt kontokort i affärer.
Och sen tror jag bara jag ska ta det lungt,om inte någon liten människa vill träffa mig vill säga :)
Men något litet inlägg kommer det nog bli imorgon iaf!
*
Har ni någonsin tänkt på det skulle vara att dö och bli spöke,men vara fast här,asså att inte går vidare till vad det nu är man ska. Vad hemskt det skulle vara,ingen som kan se en,och man kan inte känna något.
Varken hunger,kyla,trötthet eller den där känslan man får när man är förälskad i någon,ni vet vilken jag menar.
Den där känslan att man aldrig vill släppa taget om personen,att man svävar på moln.
Det uttrycket låter kanske knäppt,men så e det faktiskt,det känns som man svävar och man kan inte sluta le.
Men för att gå tbx till det jag började snacka om,så är det ett nytt tv-program som har börjat på ettan tror jag.
 Det heter "beaing human" och det handlar just om ett spöke som är fast på jorden för hon vet inte vad det är hon har ogjort. Man säger ju ofta det,att går någon inte vidare är det för att personen har något som dom inte löst,och det kan handla om allt möjligt. Lätt som svåra saker.
Iaf,jag tycker jag glider ifrån ämnet hela tiden XD haha
Men så bor hon tsm med en vampyr som inte vill dricka människoblod och en varulv som är lite vilsen i den han är.
Den är iaf jätte intressant och bra! Och för mig som inte gillar skräckfilmer,så är det en bra start (A) haha
Tycker ni andra också kan kolla på det,asså om ni vill då.
Tvingar er inte till något ;)
Men nu ska jag gå mina vänner!
Godnatt och sovgott.
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0