Sexytime med Love!<3

Hejsan svejsan!
Andra dagen i stan utav fyra ;) haha. Känns som jag bor där nu. Men det är iaf inte samma person som jag är där med. Det hade varit lite mysko.
Idag var det iaf Loves tur att dra runt med mig på stan. Och vi hittade super mycket fint :D
jag köpte en svart klänning,en gul magtröja(likadan som jag redan har),den kjolen jag provade igår och sen smycken och ett grått linne också! det blev mycket,men jag älskar alla sakerna och mycket var på rea! Så det var ju bra köp jag gjorde iaf (A) om jag får säga det själv. Tyvärr har jag ingen bild på sakerna än,men det ska jag snart fixa.


Men jag har iaf lagt in bild på dom jag älskar mest, och det är då kjolen som jag kollade på igår från H&M 
och sen ett grått linne från JC.
och sen smyckena(armbandet och örhängena) är från Glitter.
och halsbandet tror jag är från guldfynd, var iaf ett tag sedan jag köpte det.
Nog pratat om mig,även om detta faktiskt är MIN blogg ;)
Men hade tänkt att jag skulle skriva stora loves inköp också. Som blev två tröjor,ett par örhängen,skor(med ashög klack) och en svart kjol. Med andra ord,vi hittade båda snygga saker.
Sen när vi hade handlat lite,stack vi och köpte Kina box,som vi delade på.
Och satte oss och åt det på gustav,och hade det mysigt och snackade.
Sen vid sex tog vi bussen hem,så det blev verkligen en heldag på stan. Men mysigt som tusan var det!
Och vi enades om att vi skulle träffas snart igen och åka ner och ta en fika.
Iaf när jag kom hem åt jag lite och sen ringde jag kära julia och snackade en lite stund med henne om nästa vecka!
För på ondag ska jag åka upp till henne och vara där tills på torsdag kväll! :D
Ska åka tåg för första gången ensam,helt nervös e jag :$ men samtidigt förväntansfull.
*
Imorgon ska jag iaf träffa BÄSTIS! Och denna gången ska det bli av,för förra gången blev det inget.
Så först ska jag hem till henne en stund,sen tar vi bussen till stan och tar fika där,och snackar och sånt. :)
Men skriver mer om det imorgon!
Nu mina vänner,blir det inte mer från mig ikväll. Ni får stå ut tills imorgon,och det klara ni säkert ;)
Godnatt och sovgott alla sötnosar<3
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: iidah

du e så fiin.! <3

2009-07-21 @ 22:50:04
Postat av: olivia ask

Hejhej!:)

Har just nu en frågestund på min blogg! Kika in och ställ en fråga vetja:D

kramisar

2009-07-23 @ 18:27:18
URL: http://oliviaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0