Nya äventyr

Hej mina kära vänner!
Var några dagar sedan jag skrev,sedan i lördags =/
Men det kommer komma ett långt inlägg när jag kommer hem från julia och Kiaby kan jag lova!
För det är dit jag ska åka imorgon.
Jag,karin ska åka tåg för första gången ensam i mitt liv :O vi får se lite hur det går.
Konstigt nog är jag inte alls särskilt nervös,mer förväntansfull faktiskt!
Var ju ett tag sedan jag träffade min syster. Och vara med henne i två dagar är härligt! Helst hade jag velat stanna längre.
Men det är bättre än inget! :D
Tänka berätta lite om det ni har missat nu när jag inte skrivit.
I måndags,alltså igår var jag först hos tandläkaren,så jag fick gå upp vid sju :( buhuhu.
Alldelse för tidigt för en sommarlovs morgon tycker jag.
Men iaf,var klar där vid 20 i nio något tror jag och sen stack jag tbx hem och somnade om och vaknade vid halv 11.
Vid ett åt jag min lunch,tror jagXD jaja.
När jag var klar med den gick jag bort till gungan för där var elin,bby och allex!
Och allex har man inte träffat på jätte länge,så det var kul att se han :D
Vi var tills elin skulle iväg vid halv sex.
Och sen stack jag hem och satt och tittade på lite tv,snackade med julia och bara tog det lungt.
*
Idag då,tog jag bussen vid 12 till stan för att sen promenera bort till pappa och sen vidare till banken för att fixa mitt id-kort och mitt bankkort.
Sen när jag var tbx på gustav fixade jag också busskort så jag har det nu.
För nu åker jag faktiskit mycket buss,och det kostar en hel del när man lägger ihop det.
Jag var väl tbx hemma vid halv tre och då fixade jag lunch till mig och henrik.
Sen när vi var klara kom den andra stora brodern hit en stund.
Jätte kul var det även om det bara var en stund för sen skulle vi gå hem till mormor och hälsa på henne och hjälpa henne lite i trädgården.
Och sen åt vi bulle där och sen gick vi tx hem!
Sen har jag duschat,kollat allsång på skansen och packat!
Och nu ska jag lägga mig och läsa lite hade jag tänkt,sen ska jag faktiskt sova!
Ska upp vid nio imorgon,får se om det blir så eller inte.
Godnatt och sovgott sötnosar!
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0