Min nya blogg!




Hej alla glada människor!
Jag heter karin och är ny här på blogg.se fast inte ny när det gäller bloggandet i sig.
Men har känt att jag inte varit så bra på det där med att blogga,så hoppas det blir bättre nu när jag bytt hit.
Idag har jag varit och handlat lite. Köpte en ny tröja/tunika i grå med en zebbra på(ja jag gillar lite udda kläder.) två halsband,4 böcker(bokrea nu ju) och sen lite toffsar för dom har en tendens att försvinna.
Tror lite bilder kommer in på dessa saker också senare i veckan :)
Imorgon ska jag iallafall träffa bästis,som har varit borta sen tisdag! Och det ska bli super mysigt.
 Och sommarlovet fortsätter i samma takt,tyvärr hinner jag inte träffa alla mina kompisar :( vet inte vad dagarna tar vägen.
Men ska försöka hinna med så många som jag kan iallafall!
Det blir inte mer än detta ikväll,men jag skriver imorgon när jag kommer hem från bästis,det kan jag lova.
Gonatt och sovgott alla söta som läser detta!
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: iidah :)

Aww fin start <3

2009-07-18 @ 23:05:00
Postat av: MALIN

fin start, bästis :D

ska bli nice att träffa dig imorn!!!!

2009-07-18 @ 23:14:57
URL: http://malinsblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0