Westlife!

Jag måste bara slänga in ett inlägg om mina idoler med. och jag vet att det finns människor där ute som inte håller med mig,jag vet. Och jag skulle uppskatta om ni inte skriver tråkiga komentarer kring detta. Tack!

Westlife! Banden/gruppen som varit med mig kring hela min uppväxt,och att träffa dom någon gång skulle vara så otroligt häftig,och otroligt. Eller att se dom live,så det ska jag försöka uppfylla om dom någon gång skulle komma till sverige eller Danmark..
Någon mer än jag som älskar deras nya album? jag knarkar det,och snart kan jag väl alla låtar på den med. Skulle inte förvåna mig alls,jag lär mig låtar väldigt snabb efter att bara hört dom några fåtal gånger.
 


Favorit låtarna än så länge är : What about now,The difference,No more heroes,Sound of a broken heart och I´ll see you again.


Dessa fem killar startade Westlife,från v : Shane,Brian,Mark,Nick och Kian
Men endast fyra av dom är kvar! Brian hoppade av 2004.

Dom kvar stående medlemarna och bilden är från skivan Home.

Dessa killar har funnits med mig i alla stunder,deras musik har tröstat mig i sorgsna stunder och gjort mig glad när jag varit nere. Eller när jag bara har velat släppa loss och ha kul,funkar deras låtar också super bra. En grupp med varierade låtar och bra budskap i sina texter. Låtar som får en att le,skratta,gråta eller bara njuta till.
och sen är dom inte helt fel att kolla på heller,med sina charmiga leénde och underbara röst fångar dom en direkt. Jag älskar denna gruppen,och hoppas att deras musik kommer följa mig länge i livet. Och att jag får chansen att se dom live någon gång iaf. Tack för att ni finns killar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: härligt :D

2009-12-10 @ 14:17:08
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0